Desiree Rienks - Adank

Ik was laatst aangevallen in mijn achtertuin door wespen.
Ik was laatst aangevallen in mijn achtertuin door wespen.
Waarschijnlijk had ik het nest verstoord samen met mijn hond die beetje in de tuin aan het scharrelen was en ik met haar aan het spelen.
Maar in eens zaten er heel veel wespen rondom ons heen en ben ik 4x gestoken ben ik blinde paniek en gillend naar binnen gerend.

Heb s’avonds na dat ik beetje was gekalmeerd toch naar beestjes weg gebeld en gemaild hierna werd er snel contact op gezocht en kon er een afspraak worden gemaakt.
Gelukkig nu na paar dagen geen wesp meer te bekennen en kunnen we ongestoord de tuin in bedankt voor de snelle en goed service ??.

Breda

Ronald G.

Wij hebben enorme hoeveelheden wespen bij een wilg in onze tuin en wij vermoedden dat er een wespennest zat. Bij telefonisch contact werd mij uitgelegd dat dit waarschijnlijk niet het geval was.... Wij hebben enorme hoeveelheden wespen bij een wilg in onze tuin en wij vermoedden dat er een wespennest zat. Bij telefonisch contact werd mij uitgelegd dat dit waarschijnlijk niet het geval was. Desondanks toch verzocht om op locatie te komen kijken, omdat ik nog nooit zoveel wespen bij elkaar had gezien, maar zelf niet in de struiken durfde te kijken of ik een nest kon zien.
Bij bezoek aan huis is uitgebreid gekeken of er een nest te vinden was. Dit bleek toch echt niet het geval te zijn zoals telefonisch al aangegeven (helaas, want bestrijden was nu niet mogelijk).

etten-leur

J. de Borst

Goede bereikbaarheid en snelle en adequate bestrijding van twee wespennesten in de tuin

Papendrecht

Nicolette

Duidelijke uitleg gekregen en blij dat het wespennest verwijderd is.

Oosterhout

Hospel

Prima werk. Komen afspraken na. Vind het wel duur voor 3 minuten werk.

Terheijden

Brijder

Prima service. Hopelijk zijn we verlost van de wespen.

Werkendam

Gert van Lopik

Je kan makkelijk en snel een afsprak maken. De volgende dag was ons wespen probleem al vakkundig verholpen, top.

Raamsdonksveer

C. van Werd

Snelle en goede hulp! Fijn dat ze ook garantie bieden en indien nodig gratis nog een keer komen.

Sliedrecht

Huib Sinke

Op de afgesproken tijd aanwezig. Snel gewerkt. Goede toelichting op de gehele bestrijding.

Breda

Adriaan