Jan Reijans

Snel en vakkundig opgelost.

Linne

S. Ortmans

Wij hebben last van een groot wespen nest op de zolder. Na contact opgenomen te hebben, zijn wij in deze drukke periode alsnog snel geholpen geworden. Ze namen de tijd voor ons om vragen die wij... Wij hebben last van een groot wespen nest op de zolder. Na contact opgenomen te hebben, zijn wij in deze drukke periode alsnog snel geholpen geworden. Ze namen de tijd voor ons om vragen die wij hadden te beantwoorden.

Omdat het nest vandaag behandeld is geworden, kan ik nog geen mening geven over het eind resultaat.

Echt

Bouten

Wij zijn op een goede wijze geholpen

Venray

Kees

Op zaterdagmiddag gebeld, maandagochtend ben ik teruggebeld en op woensdag was de bestrijder hier. Hij had me 's ochtends nog gebeld hoe laat hij bij benadering zou komen. Super!!! Kees

Baexem

Kuijpers

Goede service en vriendelijk

Neer

Angelique

Telefonisch goed bereikbaar en snel een afspraak kunnen regelen

Venlo

Roy

Prima opgelost. Wespennest bij dakgoot onder dakpannen behandeld met bestrijdingsmiddel.

Tegelen

Marcel

Het probleem goed verholpen

Roermond

Rene Balke

Tijdens schilder werkzaamheden stuitten wij op een wespennest in/naast onze compostbak. We hebben ons aangemeld via de website www.beestjeskwijt.nl en zijn geweldig geholpen.

Gelukkig...

Gelukkig kwam de dichtstbijzijnde bestrijder de volgende dag al kijken en ontdekte een zeer groot nest. Naar zijn beoordeling het grootste wat hij tot nu toe gezien had dus hij ging direct aan de slag met de bestrijdingsbehandeling.

Het was een akelig gezicht om te zien hoe deze bestrijder aangevallen werd door de kleine diertjes en we waren heel erg blij dat we een professional gevraagd hadden want zelfs door de beschermende kleding heen moest de jongen een steek ontberen.

We kregen nette uitleg van de zeer kundige besteijder en gelukkig zagen we na 2 dagen geen enkele wesp meer en konden we de restanten van de compostbak verwijderen en verder schilderen.

In onze directe omgeving hebben we meerdere mensen gehoord die last hebben van wespen en we hebben hen naar beestjeskwijt.nl verwezen omdat wij een zeer prettige ervaring hebben gehad met dit bedrijf.

Sint Odilienberg

M reinstra

Prima, geen klachten. Snel en makkelijk te bereiken en snel opgelost

Sint Odilienberg