A

Prima aktie. Nog dezelfde dag van de wespen af.

Emmen

JJ

De heer Johan van Essen (vepodiensten), uit Nijkerk, heeft me weer goed, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Zeist

Bas

We hadden geen kevers maar een nest eiken processierups en en die heeft Johan snel en vakkundig weggehaald.

Soest

R

Vriendelijk en snel

Bosch en Duin Niederlande

Bertram

Prima en vakkundig geholpen door johan van essen

Ommen

F

Prima service, wel prijzig voor een koningin hoornaar. We begrijpen dat er voorrijkosten zijn, maar 75 euro is best veel geld voor 10 minuten werk.

Hardenberg

W

Vakkundig en snel geholpen door Vepo diensten nadat er bij ons in de garage een wespennest was geconstateerd. De communicatie verliep bijzonder prettig

Bilthoven

J.

Op de website goed geholpen.
Vakman belde snel terug. Afspraak kon ook snel worden gemaakt. Vakman zelf ook zeer vriendelijk en hartelijk.
Ik ben tevreden

WEZEP

E

Prima ervaring, Johan communiceerde goed over de gemaakte afspraak, en heeft in korte tijd ons probleem verholpen. Enige dat nog beter had gekund is als hij had vertelt hoe hij ging bestrijden en... Prima ervaring, Johan communiceerde goed over de gemaakte afspraak, en heeft in korte tijd ons probleem verholpen. Enige dat nog beter had gekund is als hij had vertelt hoe hij ging bestrijden en wat we hiervan konden verwachten voordat hij daadwerkelijk aan de slag ging. Maar achteraf vertelde hij dit alsnog, en we zijn tevreden met zijn werk. Bedankt!

De bilt

Patricia

Ik kon vlot een afspraak maken en werd telefonisch op de hoogte gebracht dat hij eerder bij ons kon zijn. Deze man was zeer vriendelijk.

Kerkenveld