Els Boon-Krebbeks

Mijn moeder heeft al enige weken last van muizen in haar appartement.
Wij hebben het zelf niet onder controle gekregen, daarom hebben we professionele hulp ingeschakeld.
Een vriendelijke...
Mijn moeder heeft al enige weken last van muizen in haar appartement.
Een vriendelijke man met verstand van zaken heeft nu op een aantal plekken doosjes neergezet om de muizen te bestrijden.
We kunnen niet wachten op het moment dat mijn moeder eindelijk van die beestjes verlost is.

Etten Leur

C.W. Timmers

Accuraat en vakkundig

H.I. Ambacht

Kees van Berchum

Ik had contact met Mark Vennink van Vennink Bedrijfshygiene. Maar Mark was druk, en in zijn plaats kwam Amo, die in onze regio samenwerkt met Mark. Amo deed ter plaatse inspectie (onder en achter... Ik had contact met Mark Vennink van Vennink Bedrijfshygiene. Maar Mark was druk, en in zijn plaats kwam Amo, die in onze regio samenwerkt met Mark. Amo deed ter plaatse inspectie (onder en achter onze keuken), en maakte een goed plan. Schoonmaken, en direct 3 gifbakjes op verschillende plaatsen langs de muur. Gelijk afspraak gemaakt voor inspectie over 4 weken, waarbij gelijk de bereikbare openingen van de muizen worden afgesloten met PUR. Dan opnieuw bekijken.
Maar nu al lijkt het dat ze verdwenen zijn. We zien in ieder geval geen keuteltjes meer, en geen aangevreten etenswaren. Prima werk, en goede communicatie!

Dordrecht

Aniek

Heel goed geholpen door Amo! Zeer tevreden, wel wat prijzig.

Breda

G.J.van Rangelrooij

Om 10 uur gebeld en om 12 uur al geholpen. Prima service en mooi op tijd. Voor het werk wat verricht is vond ik de prijs aan de hoge kant, maar ik had wel het onmogelijk zelf kunnen doen.

Ridderkerk

Ronald

Hallo de medewerker Amo kwam bij ons langs ivm muizen. De vallen zijn geplaatst nu afwachten of de muis gevangen wordt. Fijn dat hij zo snel kon komen. Tot nu toe goed geholpen

Ridderkerk

Annette Corvers

2x een wespennest gehad, beide keren zeer snel en vakkundig verholpen.

Papendrecht

Kees Brinkman

Vlug, vlot, voordelig en vriendelijk

Alblasserdam

Kitty

We zijn heel goed geholpen door Amo. Ook al was echte bestrijding niet meer nodig. Na inspectie van het huis en een geruststellend gesprek konden we weer fijn wonen.

Oosterhout

Kees Brinkman

Vlug, vlot, vriendelijk en voordelig.

Alblasserdam