Mw. van Rutten

Amo is een zeer vriendelijke man die zijn vak verstaat en netjes werkt. hij heeft voor zo ver mogelijk (waar hij bij kon komen) de bestrijding hopelijk verholpen. uiteraard moeten we het even de... Amo is een zeer vriendelijke man die zijn vak verstaat en netjes werkt. hij heeft voor zo ver mogelijk (waar hij bij kon komen) de bestrijding hopelijk verholpen. uiteraard moeten we het even de tijd geven om te kijken of de bestrijding verholpen is, en anders mochten we uiteraard opnieuw contact met hem opnemen om te kijken wat eventueel andere mogelijkheden kunnen zijn om de bestrijding tegen te gaan. maar voor nu absoluut tevreden! bedankt Amo!

Berkel en Rodenrijs

Patrick

Vriendelijk man, goede tips. hopelijk een blijvende oplossing

Capelle aan den IJssel

Marlies Kohler

Prima snelle service, accurate aanpak en tot op heden (na een week) geen muizen meer.

Bergschenhoek

Menno

Is prima verlopen, we hebben ook geen last van muizen meer.

Zoetermeer

J.L. Schallenberg

Last van honderden muggen per dag uit de kruipruimte. Online contact gezocht en netjes en snel teruggebeld. Amo van Ham kwam eerder dan was afgesproken want dat was een gunstiger tijdstip om asiel... Last van honderden muggen per dag uit de kruipruimte. Online contact gezocht en netjes en snel teruggebeld. Amo van Ham kwam eerder dan was afgesproken want dat was een gunstiger tijdstip om asiel aan te vragen bij de overbuurvrouw. Het was beter om 2 uur het huis te ontvluchten bij en na het spuiten van het gif. Achteraf was ik liever 2 dagen weggeweest want de geur van het verdelgingsmiddel van de muggen is sterk en onaangenaam. Maar de hele dag en nacht gestoken worden is véél erger en ... de muggen zijn weg! Top!

Capelle aan den IJssel

Meindert Boskma

Nadat we weer muizensporen vonden op zolder, hebben we weer contact opgenomen. Het bleek dat dit jaar er een ander werkzaam was in onze gemeente. Er werd bijna per ommegaande contact opgenomen en... Nadat we weer muizensporen vonden op zolder, hebben we weer contact opgenomen. Het bleek dat dit jaar er een ander werkzaam was in onze gemeente. Er werd bijna per ommegaande contact opgenomen en een afspraak gemaakt. Dhr. van Ham deed zorgvuldig en correct zijn werk, beantwoordde onze vragen en gaf goede suggesties hoe het probleem allicht definitief verholpen kon worden.

Berkel en Rodenrijs

Nadine

Kundige vriendelijke man, met camera gekeken, goed geadviseerd

Nieuwerkerk ad IJssel

Conny Geerlings

Prima service aardige man

Capwlle ad ijssel

Shuti

Fijn en snel geholpen!

Capelle aan de IJssel

Kirsten

Meneer was netjes op tijd en deed alles goed uitleggen en heeft de nodige gif blokken op plekken neergelegd.

Moordrecht