Linda

Afspraken perfect nagekomen. Zou bellen als hij wat later zou zijn dan aangegeven tijdstip. Hij was 20 min later en belde hiervoor keurig.
Gezellige meneer (dat is altijd fijn). Snel opgelost...
Gezellige meneer (dat is altijd fijn). Snel opgelost had antwoord op al onze vragen en ik zie nu 3 uur later al geen wesp meer vliegen. Fijn dat je garantie krijgt als het nest toch niet dood blijkt te zijn.
Kortom top geholpen!

Zwolle

M

Snelle service!

Nieuwleusen

J.J.

Na de eerste keer bleek d plaag niet afdoende bestreden, maar na een tweede keer ingrijpen lijkt de plaag achter de rug. Er werd snel ingegrepen en duidelijk uitgelegd.

Nijverdal

Klaas T.

Zeer prettige ervaring met medewerker die ons zojuist heeft geholpen. Resultaat is even afwachten. Bij goed resultaat weet ik u nu snel te vinden als het weer nodig is.
Op internet via Google...
Op internet via Google zoeken valt uw organisatie niet direct op.
We hadden last van Hommels. Dit staat niet in de keuzelijst, daarom Wespen ingevuld.

Kampen

N.J.

Bij eerste contact viel de vriendelijkheid op. Er kon meteen een afspraak worden gemaakt voor dezelfde dag. Deze werd ook stipt nagekomen. De dienst is vakkundig uitgevoerd, en het ongedierte heeft... Bij eerste contact viel de vriendelijkheid op. Er kon meteen een afspraak worden gemaakt voor dezelfde dag. Deze werd ook stipt nagekomen. De dienst is vakkundig uitgevoerd, en het ongedierte heeft zich niet meer vertoond.

Zeist

a

Nette mensen, goede uitleg en vriendelijk

hoogeveen

Rutger/R

Goed uitleg gehad over wat er ging gebeuren en voor hoelang het bestrijdingsmiddel zal werken

Emmen

W.J.M.

Prima en snelle service

Coevorden

M

Goed. Vriendelijke man. Weet wat hij doet

Emmer-Compascuum

C

Van bellen tot het bestrijden van de wespen duidelijk geÔnformeerd. De 100% garantie (=terugkomen als het na de 1e keer niet verholpen is) geeft een fijn gevoel.

Lunteren