boeckx leon

Ben van belgie toch goede service

drimmelen

Arie Jan van Termeij

Een geweldige ervaring. De snelheid van reageren en de vakkundige manier van inschatten is super. Eerste keer konden de het nest niet goed vinden en na het vinden van het nest , direct contact... Een geweldige ervaring. De snelheid van reageren en de vakkundige manier van inschatten is super. Eerste keer konden de het nest niet goed vinden en na het vinden van het nest , direct contact opgenomen en de andere morgen stond Mark alweer voor de deur om het nest te bestrijden. De wespen zijn volledig verdwenen. Dit was een betere ervaring dan het bedrijf wat ik eerst gebeld had, die gaven aan tja als je het nest niet weet kunnen wij ook niets. Ondanks dat ze het al hadden ingespoten. Dus Mark verdient volgens ons de gouden wesp ? speld als bestrijder.

HardinxveldGiessendam

Van Meel

Professioneel, vriendelijk en duidelijk.

Dorst

Meijwaard

Helemaal goed ,goed en snel geholpen ben er super blij mee

Sliedrecht

Jan Diepstraten

Dit jaar hadden we voor het 3de jaar op rij last van wespen. Weer op een andere plaats. Afgelopen dinsdag gebeld en gelijk een afspraak gemaakt voor vandaag tussen 09.00 en 11.00 uur. Omdat hij bij... Dit jaar hadden we voor het 3de jaar op rij last van wespen. Weer op een andere plaats. Afgelopen dinsdag gebeld en gelijk een afspraak gemaakt voor vandaag tussen 09.00 en 11.00 uur. Omdat hij bij een andere klant iets meer tijd nodig had belde hij dat het iets later werd; dit vinden wij heel netjes. Daarna direct aan de slag en uitleg gegeven wat de werkwijze was en hoe het ging. Enfin binnen 10 minuten was de klus geklaard. Goed werk conform afspraak en vriendelijk en duidelijk. Zie onze cijfers.

Terheijden

Hofman

Een goede ervaring! Ik heb gebeld...gelijk afspraak gemaakt voor de volgende dag en volgens de afgesproken tijd was hij er.
Gelijk goed geholpen....

Made

F Klein Hofmeijer

Vakkundig,geen flauwekul,legt een en ander goed uit, geeft goede tips,fijn geholpen.

Breda

Ans van der Meer

Snel behandeld.Hoop dat het voldoende is.

Papendrecht

J.Romeijn-de Kreij

Snel en vakkundig opgelost Top!

Hardinxveld-Giessendam

Bruggeman

Snel contact, snel een afspraak, snel geholpen. En seizoensgarantie, mocht 1 behandeling niet afdoende blijken.

Dordrecht