Sjoerd

Snelle en professionele hulp.

Venray

Ivo

Aanvankelijk was er miscommunicatie. Dit werd door bedrijf goed opgevangen en is het uiteindelijk nog in orde gekomen. zoals het er nu uitziet zijn we van onze mollen af.

Hengelo

Paul Vallen

Vanwege de drukte was het lastig om een precies tijdstip af te spreken. Uiteindelijk werd afspraak voor 13.00 uur in werkelijkheid 18.00 uur. Desalniettemin tevreden over het geleverde werk.

Grubbenvorst

Fleur Schouten

Snel, vakkundig en probleem
Opgelost!

Herten

Linssen

Werkzaamheden snel en vakkundig gedaan

Maasbracht

HSW

Vlot en prettig geholpen door Roy

Velden

Patrick Boots

Super goede en snelle service!

Reuver

J theuerzeit

Uitstekend werk; vrij snelle en afdoende werking

Grubbenvorst

Arnold

We hadden met de buren last van drie wespen nesten. Voor 100 euro werd het probleem snel en vakkundig opgelost.

Horst

We hadden last van wespen in de stootvoegen. Na enkele bedrijven gegoogeld te hebben kwam ik bij beestjeskwijt terecht. Email gestuurd en direct antwoord op mijn vragen. Ook het maken van een... We hadden last van wespen in de stootvoegen. Na enkele bedrijven gegoogeld te hebben kwam ik bij beestjeskwijt terecht. Email gestuurd en direct antwoord op mijn vragen. Ook het maken van een afspraak was zo gebeurd.
Op de afgesproken dag kwam Pepijn en heeft netjes de stootvoegen bespoten. Nu na 2 dagen zie ik al geen wespen meer rondvliegen. Hij heeft zelfs de stootvoegen om de hoek nog nagekeken. Prima service en snel gefixt

Horn