ruben

Kwam snel langs en gaf tips om te voorkomen

zoetermeer

Petra de Vroege

Zeer vriendelijk geholpen, snel En efficiënt. Leuk dat we nog extra uitleg kregen. Mocht er nog een keer een ongedierte-uitdaging voorkomen, bellen wij zeker weer.

Zoetermeer

Denn

Zeer tevreden

Zuidplas

Marga Vogel

Het contact was prettig maar ik weet pas na enige tijd of het geholpen heeft

Bleiswijk

Roger Postma

Professioneel bedrijf, wat netjes te werk ging en advies gaf over het ongedierte.

Zevenhuizen

Karla van der Zwan

Goed verteld, Arno is een vakman

Zoetermeer

Johnny Rijsdijk

Goed geregeld we zijn miervrij!

Capelle aan den IJssel

Lisa Metz

Bedankt voor de goede service, Amo! Fijn dat je alles nagekeken hebt. Hopelijk blijven de muizen nu weg.

Capelle aan den IJssel

Rocco en Corina de Mooij

Via beestjeskwijt.nl ben ik in contact gekomen met plaagdierbestrijder Amo van Ham. Met hem kon ik snel een afspraak maken voor het bestrijden van mollen in mijn tuin.
Hij maakte gebruik van...
Hij maakte gebruik van carbid om de mol uit te roken/te verstikken. Helaas werkte het niet, hij is twee keer langsgeweest, daarna kwamen er weer molshopen, het zijn er nu wel wat minder.
Die man van de bestrijding zei dat het alleen werkt als die mol daar dan op dat moment zit. Als hij bij de buren zit dan werkt het niet. Dat is natuurlijk logisch en kon ik zelf ook wel bedenken. De mol uitroken terwijl hij niet thuis is werkt niet :-). En als je het wel voor elkaar krijgt, maar hij verhuist alleen naar de buren, dan komt hij net zo makkelijk weer terug.
Dat zou deze man, als "ervaren professionele plaagdierbestrijder" toch moeten snappen en andere methodes achter de hand moeten hebben. Maarja na twee keer uitroken hield het op want hij had geen klemmen zei hij. Helaas wilde hij dat ook niet regelen. Ik zit nog steeds met het probleem van mollen en hij heeft in ieder geval flink aan ons verdiend.

Capelle a/d IJssel

de wolf

Neemt goed de tijd en geeft goed advies

Bergschenhoek