Chantal

Hele vriendelijke man, legde goed uit hoe het proces er na werkte

Soesterberg

H.

Snel en veilig .Alles weg.prima gedaan

Olst

Henk

Prima vakman deskundig en veilig.

Olst

M

De kwaliteit was erg goed en vertelde goed de informatie! Toch vind ik de prijs best aan de dure kant

Soest

E

Snelle verwijdering van wespen

Klazienaveen

P

Snelle afspraak, kwam keurig op tijd en professioneel.
Kosten waren van te voren doorgesproken. Ik vond het wel prijzig voor nog geen 10 minuten werk.

Leusden

WG

Prettige communicatie met Johan van Essen. Gaf uitleg wat hij deed, en hoe het ging met de wespen die waren bespoten.

Hattem

Arjan

Geen enkele negatieve ervaring. Prijs voor een half uurtje is wat aan de hoge kant, maar wel fijn dat de garantie daar bij in zit.

GENEMUIDEN

W.

Nette en zeer vriendelijke man. Legde alles goed uit wat ie ging doen. Beantwoorde al onze vragen. Telefonisch snel contact en netjes optijd met de afspraak. Helemaal Top!

Ede

Linda

Afspraken perfect nagekomen. Zou bellen als hij wat later zou zijn dan aangegeven tijdstip. Hij was 20 min later en belde hiervoor keurig.
Gezellige meneer (dat is altijd fijn). Snel opgelost...
Gezellige meneer (dat is altijd fijn). Snel opgelost had antwoord op al onze vragen en ik zie nu 3 uur later al geen wesp meer vliegen. Fijn dat je garantie krijgt als het nest toch niet dood blijkt te zijn.
Kortom top geholpen!

Zwolle