Gerard Bouwman

Prettig in de omgang, professioneel en effectief. Gisteren voor het eerst weer op zolder geweest waar het gigantische wespennest zat. Niet te horen en niets te zien. Alleen dode wespen op de grond

Andel

Cindy

Gisterenavond laat n mail gestuurd en vanmiddag al geweest ondanks dat ze t zo druk hebben. Na een uur geen wesp meer gezien. Nu hopen dat ze wegblijven.

Groetjes Cindy

Etten-Leur

Conny van Hees

Je wordt netjes te woord gestaan zowel persoonlijk als door de telefoon. Een fijn bedrijf je kan erop vertrouwen. En dat is heel wat tegenwoordig

Zwijndrecht

Raymond

Mark heeft ons geholpen met bestrijding van wespen, superaardige man, had het razend druk, maar kon ons tussendoor helpen, heel sociaal persoon, kan hem aan iedereen aanraden

Ridderkerk

Ilse Balvert

Alles goed geregeld, snel antwoord via de mail, snel een afspraak en een correcte en sympathieke werknemer met wat extra tekst en uitleg.

Ridderkerk

M.

Uitgebreid advies gehad aan de telefoon ivm vermoeden van bedwantsen. Mark was erg behulpzaam, maakte tijd vrij en dacht mee ondanks volle agenda. We hebben dit zeer gewaardeerd. Ik zal zeker in de... Uitgebreid advies gehad aan de telefoon ivm vermoeden van bedwantsen. Mark was erg behulpzaam, maakte tijd vrij en dacht mee ondanks volle agenda. We hebben dit zeer gewaardeerd. Ik zal zeker in de toekomst contact opnemen mochten we ze alsnog tegen komen. Bedankt Mark!

Oosterhout

Thijmen Wieland

Wij hadden veel last van een muggenplaag. Zo zijn wij terecht gekomen bij deze bedrijf, reageerde snel op mijn berichten en zo kon er snel een afspraak gemaakt worden binnen een paar dagen. Ze zijn... Wij hadden veel last van een muggenplaag. Zo zijn wij terecht gekomen bij deze bedrijf, reageerde snel op mijn berichten en zo kon er snel een afspraak gemaakt worden binnen een paar dagen. Ze zijn keurig op tijd gekomen. Voor en na afloop van de bestrijding heeft hij ons duidelijk uitgelegd wat wij konden doen. Nog hartstikke bedankt voor een snelle service!

Zwijndrecht

M. Nouwen

We hadden van tevoren afgesproken dat het muizengif in afgesloten boxjes zou komen ivm huisdieren, dit bleken kartonnen doosjes te zijn.
De muizenplaag werd snel minder maar ging niet helemaal...
De muizenplaag werd snel minder maar ging niet helemaal over. Uiteindelijk is er een andere bestrijdingsdienst nodig geweest: het gif bleek niet op de juiste manier/plek neergezet. Toen bleek ook dat sommige adviezen van Mark onjuist waren.

Breda

Fam.ten Hoven

Zeer goede en fijne ervaring! Mocht je bijv., in ons geval, last hebben van wespen dan ben je hier bij het juiste adres. Zeer goed en vakkundig verwijderd. Ook goed voorgelicht en de juiste uitleg.... Zeer goede en fijne ervaring! Mocht je bijv., in ons geval, last hebben van wespen dan ben je hier bij het juiste adres. Zeer goed en vakkundig verwijderd. Ook goed voorgelicht en de juiste uitleg. Ook de bereikbaarheid was prima en er kwam razendsnel iemand om het nest te verwijderen. Top! Bedankt!

Papendrecht

Chris

Super service en reageerd super snel ook op zondag.

Nogmaals bedankt.

Breda