Jaap Oosterom

Ondershirts extra lang gekocht. Dragen heel fijn. Je merkt niet dat je ze aanhebt.

Annoesjka

Kan niets negatiefs zeggen

Hendrik Bosma

Correct en snelle levering.
Super!!

Jan Droog

Alles was goed

Paul Van den berg

Tot op heden positief

ruth van garderen

Jan verstraten

Super snel en fijn ondergoed

AETM van Beugen

Onduidelijkheid bij omruilen van goederen en “betalen” ervan; zelfs retourzending moet je zelf betalen. En vriendelijk doch dringend verzoek om maatvoering voor dameslingerie eens onder de loep te... Onduidelijkheid bij omruilen van goederen en “betalen” ervan; zelfs retourzending moet je zelf betalen. En vriendelijk doch dringend verzoek om maatvoering voor dameslingerie eens onder de loep te nemen. Maten kloppen echt niet. Bijv. hemdje maat L was voor mij nog te klein terwijl ik eigenlijk maat 38 heb.

Reactie Beerenondergoed.online:

Goedemiddag mevrouw van Beugen,
Goedemiddag mevrouw van Beugen,
Bedankt voor het geven van u review. Wij zullen uw beoordeling doorgeven aan het juiste afdeling. Als u twijfelt over een maat, kunt u altijd telefonisch of per chat contact met ons opnemen. Wij voorzien u graag van meer informatie.
Met vriendelijke groeten,
beerenondergoed.online

Lya Paap

Goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijke en heldere communicatie, aandacht voor de klant

E Michielse

Nette snelle levering