Jos

Ondershirts blijft niets van over. Krimpen na iedere wasbeurt, lijkt geen eind aan te komen. Na een keer of 3 wassen ben ik er uit gekrompen.

Mark van Lieshout

Heb de bestelling ontvangen maar de shirts vielen heel erg klein uit dus retour gestuurd en gevraagd om een grotere maat. Kosten 7,25 voor de retournering, die ik terug zou krijgen? zeer onduidelijk... Heb de bestelling ontvangen maar de shirts vielen heel erg klein uit dus retour gestuurd en gevraagd om een grotere maat. Kosten 7,25 voor de retournering, die ik terug zou krijgen? zeer onduidelijk of ik dit terug krijg ja dan nee. Maar kan wel 1,20 meer betalen om de grotere maat te ontvangen. deze wordt niet verstuurd tot je dat hebt betaald. Vind dit een onduidelijke gang van zaken. Hoop dat ik de kosten terug krijg, en dat de nieuwe maat wel past want anders worden het toch wel erg dure shirts.

Ruben

slips en boxershorts, zitten lekker ik koop ze voor mijn 15 jarige 2ling ze zijn er erg tevreden mee

Dirkjan huttinga

Product was niet op voorraad en hoorde er niets van. Na een ticket gemaakt te hebben hoorde ik dat het niet op voorraad was en poosje duurde, maar als alternatief nu zwarte gekregen. Maar... het... Product was niet op voorraad en hoorde er niets van. Na een ticket gemaakt te hebben hoorde ik dat het niet op voorraad was en poosje duurde, maar als alternatief nu zwarte gekregen. Maar... het zit berengoed!

Ingrid Feijen Leffers

Snelle service als er iets verkeerd besteld is, het is dan ook zo omgeruild en weer terug bij de klant??.

Nardy Kraaijvanger

Geen problemen