c Helsloot

Helaas een verkeerde maat sokken toegestuurd gekregen, gemaild maar geen reactie ontvangen. Jammer want verder ben ik erg tevreden.

M. Vos

Na eerdere bestellingen nu een bijzonder slechte ervaring. Op 10 april een bestelling geplaatst en betaald, tot op heden niets ontvangen. Op de chat en een mail waar de bestelling blijft wordt niet... Na eerdere bestellingen nu een bijzonder slechte ervaring. Op 10 april een bestelling geplaatst en betaald, tot op heden niets ontvangen. Op de chat en een mail waar de bestelling blijft wordt niet gereageerd.

Annet Krabbenbos

Het ondergoed wat ik heb gekocht werd omschreven als boxer, dit is voor mij eerder een hipster. er zitten nauwelijks pijpjes aan en aan de achterkant komt hij hoog op de bil.

Ann Bollen

Alles goed en op tijd ontvangen

Berdieke

Tot drie keer een verkeerde levering gehad van bestelde artikelen (welke al zijn betaald). Communicatie verloopt langzaam. Inmiddels een maand verder en nog steeds de juiste artikelen niet in huis.... Tot drie keer een verkeerde levering gehad van bestelde artikelen (welke al zijn betaald). Communicatie verloopt langzaam. Inmiddels een maand verder en nog steeds de juiste artikelen niet in huis. Er wordt mijn inziens geen passende tegemoetkoming aangeboden voor het ongemak.

Goedemiddag,
Het klopt dat wij inderdaad u verkeerde producten hebben toegezonden. Intern wordt uitgezocht hoe dit kan. Onze excuses hiervoor.
Vriendelijk verzoeken wij u op onze e-mail te...
Goedemiddag,
Vriendelijk verzoeken wij u op onze e-mail te reageren, zodat wij dit correct kunnen afwikkelen.
Met vriendelijke groeten,
Beerenondergoed.online

A.M. Koenders

Slecht, reageren niet op de email, extreme lange levertijd, op de site geven ze aan volgende dag wordt het verstuurd. Na 4 weken wordt het geleverd en dan sturen zij bewust een kleinere maat dan... Slecht, reageren niet op de email, extreme lange levertijd, op de site geven ze aan volgende dag wordt het verstuurd. Na 4 weken wordt het geleverd en dan sturen zij bewust een kleinere maat dan besteld. Zie wijzigingen op pakbon. Kan je het weer terugsturen, kost het tijd en geld. Hun fout, maar de verzendkosten mag ik wel zelf betalen.

Goedemiddag mevrouw Koenders
Goedemiddag mevrouw Koenders
Bedankt voor het geven van uw review. Via de e-mail hebben wij u geïnformeerd over de langere levertijd. Ons magazijn heeft een fout gemaakt door de verkeerde maat naar u op te sturen. Zoals besproken kunt u de zending op onze kosten retourneren en zullen wij u de juiste producten opsturen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Beerenondergoed.online

Paula Beekman

Super snelle service, retour binnen twee dagen opgeruild.

sylvia van Popering

Yvonne Pul-Versteeg

Mocht deze T-shirt altijd op de markt maar kraam is er niet meer denk vanwege de Corona dus nu online

Adrie Snepvangers

Besteld boxershort Rolf, maar Roger gekregen