Johan Timmerman

Kwam goed over

g loos

Bestelling liep soepeltjes,gelijk 2 set besteld

JPF Oschmann

Juiste producten op het afgesproken tijd van een goede kwaliteit

Rob Dielessen

Gewoon makkelijk en goed

Frans Kiggen

Geweldig!

Bauk Haaima

Prima, attent gewezen op wasvoorschrift

k.c Mastenbroek

Duimpje omhoog

h.thijsen

Mijn vader 90 jaar oud had 4 herenslps met gulp maat xl besteld vielen klein uit legt de 3 overige in de kast en vergeet zeheb ik later gebeld en probleem uitgelegd geen probleem werd er verteld... Mijn vader 90 jaar oud had 4 herenslps met gulp maat xl besteld vielen klein uit legt de 3 overige in de kast en vergeet zeheb ik later gebeld en probleem uitgelegd geen probleem werd er verteld stuur maar terug ruilen wij voor maat xxl terug gestuurd niks meer gehoord ik weer bellen nu is het wel een probleem teveel tijd verstrekken word niet meer geruild vraag ik om ze terug te sturen werd gezegd dat ze niet zijn aangekomen tot dat ik de track en trace code opnoem dan kunnen ze niet vinden en dat het niet hun probleem is fijne servce

Reactie Beerenondergoed.online:

Goedenavond,
Goedenavond,
Bedankt voor geven van uw review. Zoals wij u per telefoon hebben medegedeeld is er bij PostNL onduidelijkheid waar het retourpakket is gebleven. De track & trace geeft aan dat het afgeleverd zou zijn, terwijl er geen afleverbewijs. Vandaar dat er een inern onderzoek gestart is door PostNL.
Wij hebben telefonisch aangegeven dat dit max. 4 werkdagen zou duren. Inmiddels kan PostNL niet meer duidelijkheid geven. Wij hebben u dan ook aangegeven de nieuwe slips alsnog naar u op te sturen.
Met vriendelijke groeten,
beerenondergoed.online

Frank Ambrosius

Ik heb een bestelling gedaan aan de hand van de maattabel. De dag erna heb ik netjes mijn spullen ontvangen echter is de tabel niet correct. Hoewel ik binnen de gestelde maten val zijn de kleren te... Ik heb een bestelling gedaan aan de hand van de maattabel. De dag erna heb ik netjes mijn spullen ontvangen echter is de tabel niet correct. Hoewel ik binnen de gestelde maten val zijn de kleren te klein.
Hierover heb ik een melding gemaakt en (op eigen kosten) de kleding retour gestuurd.
Op de site kun je gemakkelijk een retourbon aanmaken en tevens de betaling doen voor de pakketservice. Tot dusver ging het goed.
Ik zou als tegemoetkoming de retourkosten gecrediteerd krijgen echter krijg ik maar een deel vergoed. Opzich netjes dat ze iets doen maar goed, volledig was nog beter geweest.
De dag erna ontvang ik de door mij bestelde en betaalde nieuwe kleren. En ondertussen wacht ik op bevestiging en creditering van mij retour gestuurde goederen.
De bevestiging komt maar de credit blijft uit. Na verschillende pogingen om de klantenservice uit te leggen wat er precies gebeurd is en de vraag waarom mijn spullen niet gecrediteerd worden, krijg ik eindelijk het verlossende antwoord: "we zullen het bedrag zsm aan u overmaken". Erg lastig allemaal maar goed toch redelijk tevreden.
Tot mijn verbazing krijg ik 2 creditbedragen terug gestort. Waarschijnlijk het bedrag van het ene setje shirts en het andere setje. Vreemde manier van werken maar ach ieder zijn manier. Tel ik de bedragen op blijkt er bijna 10 euro teweinig te zijn terugbetaald. Toch maar weer een mailtje aan gewaagd. Na een week nog steeds geen reactie. Net nog maar een mailtje gestuurd we wachten af....

Kortom: Wat een ballentent!

Reactie Beerenondergoed.online:

Goedendag, ,
Goedendag, ,
Bedankt voor het geven van uw review. Bij het retour ontvangen van u producten, voldoet 1 shirt helaas niet aan de retourvoorwaarden. Kleding wat gedragen is kunnen wij helaas niet retour accepteren. Dit hebben wij u reeds per e-mail medegedeeld. Dat is de reden dat u 1 shirt minder vergoed heeft gekregen.
Uiteraard zijn wij bereid dit shirt alsnog naar u teug te sturen. Zodat u het kunt gebruiken. Vriendelijk verzoeken wij u op onze e-mail te reageren.
Met vriendelijke groeten,
beerenondergoed.online

c Helsloot

Helaas een verkeerde maat sokken toegestuurd gekregen, gemaild maar geen reactie ontvangen. Jammer want verder ben ik erg tevreden.