Rianne Mathijssen

Alles is goed verlopen. Goede kwaliteit. Genoeg keuze. Een verkeerde kleur boxershort gekregen. Ik vind het dan jammer dat retourkosten betaald moeten worden. Dus gekozen om het te houden.

Louis Pouwel

Goede en snele levering

Rianne Bijker

Fijn ondergoed voor de kinderen!

Mieke Schriek-Bos

Vlot geleverd. Uitstekende kwaliteit

Tea Hommes

Toen ik de t-shirts ging wassen en drogen gingen deze van maat L naar maat s

Goedemiddag,
Bedankt voor het geven van uw review.
Goedemiddag,
Bedankt voor het geven van uw review.
Wij sturen u altijd een wasinstructie mee om ervoor te zorgen dat de shirts zo goed mogelijk van kwaliteit blijven. Ons advies is om altijd de eerste keer koud te wassen om vormen van krimp te voorkomen.
Als u namelijk katoen erg heet wast, de eerste keer. Kan het zijn dat de shirts krimpen.

F. Huijskes

De producten zijn prima alleen de maatvoering niet van het damesondergoed. (onderhemd). Maat 44 ontvangen in overleg met Verkoop omdat 42 niet voorradig was.. Had 42 nodig maar desondanks nog veel... De producten zijn prima alleen de maatvoering niet van het damesondergoed. (onderhemd). Maat 44 ontvangen in overleg met Verkoop omdat 42 niet voorradig was.. Had 42 nodig maar desondanks nog veel te klein. Jammer na t wassen niet meer te ruilen.

Goedemiddag,
Wij hanteren een ruim retourbeleid. Een van de voorwaarden is wel dat de producten in originele staat retour komen. Na het wassen kunnen wij de producten niet meer retour nemen.
Wellicht kunt u in het vervolg beter eerst de kleding passen en dan bepalen of de maat goed is. Indien deze dan niet correct is, kunt u de producten ruilen tegen de juiste maat.

Conny van der Teems

Snelheid levering,dit is niet helemaal correct die zal door het COVID-19 komen .tweede levering was helemaal goed.Dank u
Met vriendelijke gr.Een tevreden klant.

patrick burgering

Geen info over lange levertijd

Goedemiddag,
Bedankt voor het geven van u review. Duidelijk informatie verstrekken m.b.t. uw order vinden wij uiterst belangrijk. Wellicht zijn bepaalde e-maisl niet goed aangekomen of gelezen....
Goedemiddag,
Intern zullen wij bekijken of wij bepaalde communicatie kunnen verbeteren en indien nodig direct aanpassen.

Renee van Bokhoven

Goede ervaring. helaas later geleverd als verwacht ivm voorraad