J R

In eerste instantie (gedeeltelijk) de verkeerde maat opgestuurd gekregen, maar na contact alsnog heel snel de goede maat ontvangen.

Heidy

Levering bestelling volgens afspraak.

Beerenondergoed.online

Voor 1e x iets besteld bij dit voor mij nieuwe bedrijf.
Artikelen snel en netjes geleverd. Een deel gehouden, en deel retour moeten sturen omdat het te klein viel.
Om iets te kunnen...
Voor 1e x iets besteld bij dit voor mij nieuwe bedrijf.
Om iets te kunnen terugsturen moet er betaald worden..... Niet gezien bij het bestelen, mijn fout dus betaald.
Echter krijg ik bericht dat 1 shirt niet vergoed wordt ondat het niet 'aan de eisen' voldoet. Het shirt is alleen uit de verpakking gehaald waarop direct duidelijk was dat het te krap was. Shirt weer opgevouwen en tetug in het plastic gedaan. Dit gaat uiteraard noout zo mooi terug als dat het eruit komt. Maar ik krijg dus het aankoopbedrag niet terug.
Als dit het verdienmodel is van dit bedrijf is mijn advies: NIETS BESTELLEN !!!!

Reactie Beerenondergoed.online:

Goedemiddag mevrouw Bloemheuvel,
Goedemiddag mevrouw Bloemheuvel,
Het passen van kleding is voor ons geen enkel probleem. In uw geval hebben wij een shirt met haren, schilfers en vlekken retour ontvangen. Wellicht kunt u begrijpen dat dit shirt niet meer bruikbaar voor ons is. De overige shirts hebben wij direct aan u terug betaald.
Wij hebben u ook een e-mail toegestuurd met meerdere foto's van het shirt. Uiteraard kunt u het shirt retour ontvangen. Vriendelijk verzoeken wij u dan te reageren op onze e-mail.
Met vriendelijke groeten,
beerenondergoed.online

Elly Verpoort

Wij zijn erg tevreden

Jacob De With

Vlotte levering, er bleek in 1 shirt een gat te zitten. Kreeg netjes een nieuw shirt nagezonden

RH

Ogenschijnlijk prima bedrijf met prachtige producten. Maatvoering van de producten lijkt ok, maar na het wassen, gewoon volgens voorschrift, te klein. Wel twee maten kleiner voor het m3000 shirt. Ogenschijnlijk prima bedrijf met prachtige producten. Maatvoering van de producten lijkt ok, maar na het wassen, gewoon volgens voorschrift, te klein. Wel twee maten kleiner voor het m3000 shirt.
Klantenservice is onvriendelijk en kortaf.

Jaap rotgans

Jammer dat het omruilen niet vlot ging, maar het is allemaal goed gekomen. voor de rest gaat alles correct mvg

J Weijers

Zending goed te volgen

c van der Linde

Super tevreden .goede kwaliteit

Philip Van Cleemput

Mooie website, handig om te bestellen