Annie Janssen

De bestelling is niet helemaal goed gegaan. Ik heb u hierover reeds gemaild maar geen bericht terug ontvangen. De actie was 7 stuks ondergoed voor de prijs van 6. Ik heb de prijs van 6 betaald maar... De bestelling is niet helemaal goed gegaan. Ik heb u hierover reeds gemaild maar geen bericht terug ontvangen. De actie was 7 stuks ondergoed voor de prijs van 6. Ik heb de prijs van 6 betaald maar geen 7 boxer broekjes ontvangen maar slechts 6. Ik hoor graag van u of ik dat ontbrekend broekje alsnog van u ontvang. Het betreft ordernr. BOO-ORD17315, klantnr. 122766142.
Met vriendelijke groet JEM Janssen-Janssen

Jan-Cees Hoogeveen

Goede informatie, mooi materiaal, draagt lekker

CK

De maten van de hemden moet je twee maten groter bestellen. Bij een t-shirt heb ik een s, dus mijn hemden zijn maat 40/L. Omdat ik niet kon passen, moest ik het terugsturen. Jammer dat het... De maten van de hemden moet je twee maten groter bestellen. Bij een t-shirt heb ik een s, dus mijn hemden zijn maat 40/L. Omdat ik niet kon passen, moest ik het terugsturen. Jammer dat het retourneren geld kost. Toen ontving ik nieuwe hemden, waarvan twee van polyamide, terwijl op de website stond dat ze alle 7 van katoen zouden zijn.

Evert vd Leest

Lekker gewoon goed

Henny Polderman

Makkelijk benaadbare website

Martin Pultrum

Pakketje kwam niet. Daarover niet geïnformeerd.

Frederiek Boers-limburg

maria muller

Ik heb boxershort besteld en had ze de volgende dag al binnen en ze zitten fantastisch,dus mijn oordeel is heel tevreden ik ga er zeker vaker bestellen.