H van Spil

Duidelijk correct en vlotte levering

Elke stap van bestelling tot en met betaling en verzending wordt duidelijk per mail vermeld.

Ga zo door kan niet beter.

Snelle correcte levering, goede kwaliteit van de producten

Mooie aanbiedingen, veel keus

Bij t
Topjes en hemdjes een foto van dichterbij zodat je beter ziet waarmee en hoe de halslijn is afgewerkt

Netjes gebeld dat 1 bestelling niet door kon gaan. Maar gebeld en er werd een alternatief aangeboden. En naar wens. Snelle levering
. Top

Bamboe kleding gezocht en gevonden , 4 T shirts en 5 stuks herenondergoed, goede prijs en oplopende korting bij grotere bestelling. Levering binnen een paar dagen. Spullen netjes verpakt.

Duidelijke website, goede service, prima kwaliteit. doen wat ze beloven

R. van den Heuvel

snelle levering

nee

T. shirts waren vlot geleverd echter niet allemaal ronde hals 2 stuks met V. hals helaas toch maar gehouden
Bijgeleverd onderbroek was xl welke ik normaal ook altijd heb maar deze viel wel...

Bestelling beter controleren zodat je bovenstaande slordigheid kunnen voorkomen.

Rinus Ugen

Pasvorm komt niet overeen met de verwachting. Ik bestel een XXL maat en moet tot mijn spijt vaststellen dat deze maar beduidend kleiner uitvalt als een eerdere levering van de maat XL, dat mag...

Zeer goede kwaliteit tegen een scherpe prijs! Helaas is bij deze levering de pasvorm geheel fout, zie voorgaande tekst

Zorg dat de maatvoering juist wordt gelabeld zodat een L maat niet als een XXL maat wordt uitgeleverd.

Ik heb alleen maar goede ervaring

geen of allemaal ????

niet