Snelle en goed verpakte levering.

Snelheid en goede kwaliteit.

Geen.

J. Oost

Mijn bestelling was voorradig en werd goed verpakt en meteen verzonden. Volgende dag in huis.

Kwalitatief goede producten, voldoende voorraad, snelle levering.

Ik ben tevreden over de artikelen. Echter de levertijd klopt niet; ik heb tot twee keer toe iets besteld, de eerste keer duurde het ruim een week voor ik de artikelen in huis had en de tweede keer... Ik ben tevreden over de artikelen. Echter de levertijd klopt niet; ik heb tot twee keer toe iets besteld, de eerste keer duurde het ruim een week voor ik de artikelen in huis had en de tweede keer twee weken.

De kwaliteit van de artikelen.

Juister aangeven hoe lang het duurt voordat de artikelen in huis zijn.

Helder aanbod, snelle levering.

zonder poeha, snelle levering, voordelig

nvt

Goede service

Goede kwaliteit

Robert

Prima service nadat bamboe boxers niet leverbaar bleken. Netjes opgelost met alternative zending die prima zit.

Uitstekende ervaring. Prima website, goed toegankelijk en goed overzicht van artikelen

Goed overzicht van alle artikelen

Homma

Redelijk goed

Assoetiment

Voorraad, bij kiezen van product wordt vermeld dat het op voorraad wS, na bestellen en betalen krijg je een mail... bedankt..., niet op voorraad...

Prima verzorging en snelle levering van de bestelling

goed materiaal

kleinere hoeveelheden

Slechte ervaring

Nvt

Ik had shirts besteld die op voorraad stonden toen ik bestelde. Het kon helaas niet geleverd worden. Bestelling geannuleerd en wacht nu al een tijd op mijn terugbetaling. Niemand antwoordt op mails,... Ik had shirts besteld die op voorraad stonden toen ik bestelde. Het kon helaas niet geleverd worden. Bestelling geannuleerd en wacht nu al een tijd op mijn terugbetaling. Niemand antwoordt op mails, op de chat krijg je de melding ik ga het even nakijken alleen hoor je vervolgens nooit meer wat (tig keer gechat). Ik bestel hier nooit meer wat.