M van veggel

Bestellen ging wat moeizaam

H.Hehemann- Vos

Duidelijke website, snelle levering

Blijft stabiel in het aanbod

N.v.t.

Wolter Bosch

Heb 10 t-shirts besteld maar kreeg de verkeerde maat geleverd. Kreeg daarvoor wel snel een retourlabel geleverd, maar wel weer een gedoe. Ook wel vreemd dat ze pas de juiste maat opsturen wanneer ze... Heb 10 t-shirts besteld maar kreeg de verkeerde maat geleverd. Kreeg daarvoor wel snel een retourlabel geleverd, maar wel weer een gedoe. Ook wel vreemd dat ze pas de juiste maat opsturen wanneer ze de oude retour ontvangen hebben. Dat had vanwege de snelheid toch best parallel gekund. Of vertrouwen ze me niet? Ik heb nota bene gewoon vooraf betaald.

Goede producten en duidelijke website met snelle (maar verkeerde) levering en aftersales service.

Vertrouw je klanten wat meer, zeker wanneer deze al een paar jaar op rij bij je koopt en je zelf de fout hebt gemaakt een verkeerde maat op te sturen.

Jannie

Top ondergoed! Al jaren draag ik dit merk zekers 35 jaar wil niks anders duidelijk site en super snelle en nette levering.

Goede kwaliteit

Niks blijf zo doorgaan

Loes

Producten doen niet wat ze beloven, retour-en verzendkosten voor eigen rekening. Met deze wetenschap had ik nooit iets bij hun besteld.

Mima

Prima service

Goed materiaal en snelle levering

Diana Roukema

Goed contact en service. Snelle levering.

Braspenning

Heel goed