Offerte
Nazorg
7.8/10
Communicatie

Collignon

Perfect geregeld, prima uitvoering en helder overleg👍

Michel van den Bos

Fijn samengewerkt en gemaakte afspraken nagekomen

Leo

Waardeloos bedrijf. Inmiddels twee maanden geleden zou er een offerte worden opgesteld voor onze gevel renovatie. Meerdere keren geïnformeerd waar de offerte bleef. Lag op de stapel, moest nog... Waardeloos bedrijf. Inmiddels twee maanden geleden zou er een offerte worden opgesteld voor onze gevel renovatie. Meerdere keren geïnformeerd waar de offerte bleef. Lag op de stapel, moest nog goedgekeurd worden, we bellen u terug, enz. Belachelijk. Gebeurt niks.

Denkt mee, schakelt snel

René Krootjes/ Huisman Equipment

Positieve vibe vanuit alle kanten Beercoo. De wil is er altijd.
Denken altijd mee en verder. Naast dat de wil is er is is het oppakken van de wil er nog niet altijd even scherp bij.

We hebben de gevel laten renoveren door beerco.
We hebben de gevel laten renoveren door beerco.
Communicatie was ronduit slecht. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden gelukkig afgerond, maar het proces was zeer vermoeiend. Facturen worden niet gespecificeerd, de planning niet gedeeld.. Uitvoerende medewerkers ok, managers zeer incapabel.

W.W. van Poppel Holding B.V.

Vanaf 1999 klant.
Ging altijd goed
Waarschijnlijk te snel gegroeid.
Nieuw midden-management uiterst zwak
Uitvoerend personeel top

Fijne communicatie

CHG-MERIDIAN

Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering. Communicatie is open, snel en afspraken worden nagekomen.

Momenteel gaat de samenwerking / communicatie met ons contactpersoon goed. Dit is in het verleden wel eens anders geweest. Wij zijn tevreden met deze verbetering.