Offerte
8.2/10
Communicatie
7.6/10

GH.Vermeulen

Door het zeer goede contact met Paulo Rosa Da Cruz voelt Beercoo aan als een Familie bedrijf, die ook zeer goede kwaliteit aflevert.

Niet Lullen maar Poetsen, Net en kundig personeel.

Marijke

Goede afspraken kunnen maken en werk is prima uitgevoerd.

Uitvoering van het werk.

Slim

Positief, ter zake kundig, schappelijke prijs.

Alert en deskundige op mogelijke oorzaken/gebreken

Bert van Paassen

Zonder meer goed

Er word waargemaakt wat er beloofd is

Particulier R. Collignon

Prima!

Kwaliteit van het geleverde werk

Mark de Weerd

Als ingenieur was het pijnlijk om met deze lui in zee te gaan voor de gevelrenovatie van onze achtergevel.
Het begon goed, de projectleider die als eerste kwam leek capabel. Helaas was deze beste man de eerste week van de werkzaamheden vertrokken naar een ander bedrijf (achteraf logisch) en wat wij hiervoor in de plaats kregen was een jochie van 22 die net kwam kijken als projectleider. En vanaf dan weet je dat, als er geen achtervang is voor een ervaren projectleider, dat het alleen maar mis zal gaan. Ik neem het de nieuwe PL niet kwalijk, ik neem het de organisatie kwalijk dat zij dermate slecht georganiseerd zijn dat er geen achtervang is op het moment dat een PL vertrekt naar een ander bedrijf. Kwaliteitscontrole wordt op deze manier nooit uitgevoerd.

Het plan van aanpak werd vervolgens niet meer gevolgd (want, en ik quote, dat is standaard tekst. Wat zou ik daar als klant mee te maken hebben? Ik ben toch met dat pva akkoord gegaan?), de werkzaamheden werden continu vertraagd en stopgezet, overzicht van de kosten werd nooit gegeven, maar lucraak een keertje een factuur ontvangen zonder specificaties van de werkzaamheden of overeen gekomen meerwerk, en als je aan het einde de facturen bij elkaar optelt was het bedrag ook ineens een stuk hoger dan de bedragen die in het plan van aanpak overeen was gekomen. En dat zonder communicatie.

Verder waren de werknemers heel erg slordig en soms zelfs onbeschoft, waarbij ook werd gelogen om werk niet uit te voeren. Als ingenieur heb je dan aan mij een slechte, want ik weet heus wel wat wel en niet zou moeten gebeuren. Om eerlijk te zijn hoop ik dat de werkzaamheden het een jaar houden, want dat de werknemers capabel zijn droop er niet van af. Op de momenten dat wij vragen hadden werden wij weer weggezet als 'de kritische VVE'. Is het zo gek dat je de werkzaamheden aan je eigen huis, door jez goed wilt laten verlopen?

Kortom, in en in treiste organisatie. Als een bedrijf niet goed functioneert dan merk je dat in alle lagen. Zo ook bij Beercoo. Ik raad samenwerking met deze organisatie te allen tijde af.

Carel van Houte

Wat is er mis gegaan met Beercoo? Gevelrenovatie van een beschermd stadsgezicht werd uitgevoerd door een totaal ondeskundige schoonmaker. Het heeft mij heel veel tijd, moeite en ergernis gekost deze... Wat is er mis gegaan met Beercoo? Gevelrenovatie van een beschermd stadsgezicht werd uitgevoerd door een totaal ondeskundige schoonmaker. Het heeft mij heel veel tijd, moeite en ergernis gekost deze te laten vervangen door een deskundige vakman die vervolgens het meeste werk opnieuw heeft moeten doen. Daabij kwamen de rekeningen en aanmaningen voordat het werk was afgerond en ook nog met een ander betaalschema dan in de offerte stond. Een totale aanfluiting. Hoe kan ik een bedrijf positief beoordelen dat eerst mij probeert een poot uit te draaien en vervolgens na veel duw en trekwerk mijnerzijds wel een goede vakman stuurt??

Ontkennen dat een medewerker niet terzakenkundig is (en deze op mijn kosten proberen aan boord te houden) en deze vervolgens na veel discussie te vervangen door een goede vakman die zo'n beetje... Ontkennen dat een medewerker niet terzakenkundig is (en deze op mijn kosten proberen aan boord te houden) en deze vervolgens na veel discussie te vervangen door een goede vakman die zo'n beetje alles overnieuw kan doen.

Offerte aangevraagd via het formulier op de website. Nooit een reactie gehad.

Sterke punten?

Schildersbedrijf de Koning

Wij Schildersbedrijf de Koning zijn zeer tevreden over de samen werking met Beercoo Gevelwerken.

VVE Laan van NOI

Goed. Er werd 1. snel gereageerd; 2. meegedacht voor een oplossing; 3. kosten voor ons werden in de gaten gehouden; 4. op korte termijn werd de opdracht uitgevoerd; 5. naar volle tevredenheid... Goed. Er werd 1. snel gereageerd; 2. meegedacht voor een oplossing; 3. kosten voor ons werden in de gaten gehouden; 4. op korte termijn werd de opdracht uitgevoerd; 5. naar volle tevredenheid opgelost.

De medewerker was deskundig en klantgericht