Har Rutten

Helaas

Pluspunten

Hoi, ondanks dat julolie het blikje zo snel op de post gedaan hebben, is het nog steeds niet bij mij, kunnen jullie nagaan waar het nu is?? Groeten mieke rutten.

Leon Van den Elzen

Windspinner RVS

Pluspunten

Zeer goede service, snel geleverd, heel goed verpakt. Goede communicatie, vriendelijk bedrijf. Ik raad beeldenmarkt.nl aan.

S.J.M Mijnhout-Twisk

Deskundig bedrijf

Pluspunten

Vorig jaar een tuin beeld aangeschaft bij beelden markt. Heel plezierig en deskundig geholpen door een van de medewerkers. Wij zijn heel blij met onze aankoop.

Jec Engelberts

Glaskunst

M.J. Gillot

Vaasje lotus

Pluspunten

Mijn moeder is heel erg tevreden en blij met het vaasje op stronk. Vlotte service en erg vriendelijke mail.

Een onverwacht probleem werd geweldig opgelost...chapeau

Pluspunten

Geweldige collectie,kundig personeel en goed geadviseerd

Familie Schrauwen

Snoepwinkel

Pluspunten

Wat een geweldige zaak. Alsof je in een snoepwinkel bent. Zoveel moois en dat tegen een hartstikke mooie prijs. We komen hier zeker nog eens terug want zien en voelen is toch beter/leuker dan online... Wat een geweldige zaak. Alsof je in een snoepwinkel bent. Zoveel moois en dat tegen een hartstikke mooie prijs. We komen hier zeker nog eens terug want zien en voelen is toch beter/leuker dan online bestellen.

Sandra de Waal

Prachtige beeldencollectie

Pluspunten

Ik was op zoek naar eeb mooi beeld voir de 50e verjaardag van mijn man. Een blijvend aandenken aan het behalen van deze mijlpaal.
Het was moeilijk kiezen uit de prachtige collectie. Heel goed...
Het was moeilijk kiezen uit de prachtige collectie. Heel goed advies gekregen en alle ruimte en tijd gekregen om na te denken en uiteindelijk de goeie keuze te maken

Mevrouw H.J.M. Van Veenendaal

Sortering

Pluspunten

Overzichtelijke website

J.M. Wagenaar-Bults

Sokkel hardsteen 8*8*84 cm