Sokkel hardsteen 12*12*100 cm

Pluspunten

Sokkel hardsteen 12*12*100 cm

G Leysner

Zeer tevreden.

Pj Van Heteren

Mooie sokkels voor uw beelden

A de Jong

Beoordeling windspinner

E J M te Wildt

Zeer tevreden

Pluspunten

Snelle reactie en snelle levering. Niet meer en minder dan wat je zou verwachten.

A.J. van Dijk

Schoonmaken van beeld

Anke M

Prima bedrijf

Pluspunten

Mijn mail met vragen werd snel en adequaat beantwoord. De glassculptuur werd zeer zorgvuldig ingepakt

Frances Schlingemann

Communicatie wat omslachtig, maar uiteindelijk behulpzaam

Pluspunten

Ik bestelde op de site een sokkel en vroeg of daar een gat in geboord kon van een bepaalde diepte. Het antwoord was een knip en plakwerk van mijn vragen met daartussen stukken antwoord, hetgeen niet... Ik bestelde op de site een sokkel en vroeg of daar een gat in geboord kon van een bepaalde diepte. Het antwoord was een knip en plakwerk van mijn vragen met daartussen stukken antwoord, hetgeen niet erg helder was. Na enig heen en weer mailen was duidelijk wat ik wilde en dat de gevraagde diepte van het gat niet kon. Ik heb een foto gestuurd van het beeld en uitgelegd dat een bepaalde minumum diepte nodig zou zijn. Dat zou kunnen. Echter kreeg ik toen het aanbod te kiezen uit een paar zuilen die al gereed voor levering waren, incl gat. Dat was een goed aanbod dus heb er daar een uit gekozen. De zuil werd vlot en zonder problemen geleverd.
Bij levering bleek dat het gat veel te ondiep was, slechts 4cm, en ik heb de zuil alsnog moeten laten uitboren bij een lokaal bedrijf.
De zuil zelf is -op het gat na- als beschreven en als op de gestuurde foto’s. Verder een prima zuil. Op het gat na dus.

Ron

Betrouwbaar.

Pluspunten

Ging niet helemaal goed met de koeriersdienst maar dan merk je ook gelijk dat je met klantgerichtheid en service te maken hebt. Verzendkosten zijn (bij met name kleinere stukken) iets hoger dan... Ging niet helemaal goed met de koeriersdienst maar dan merk je ook gelijk dat je met klantgerichtheid en service te maken hebt. Verzendkosten zijn (bij met name kleinere stukken) iets hoger dan gewend, maar er gaat veel tijd en geld zitten in de wijze van verpakking en materiaal, dus dat is wel logisch.