Mark

Tevreden klant

Pluspunten

Ik heb de gehele aanschaf van begin tot eind als zeer positief ervaren. Alles is zonder problemen en snel verlopen. Het product was zeer goed beschermt tegen eventuele transport schade.

A Van de Star

Glaspegel zwart/ wit

Pluspunten

Na ontvangst bleek product niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Na telefonisch contact keurig en klantvriendelijk gesprek gehad. Advies: ik zou bij product vermelden “ in pegel kunnen belletjes... Na ontvangst bleek product niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Na telefonisch contact keurig en klantvriendelijk gesprek gehad. Advies: ik zou bij product vermelden “ in pegel kunnen belletjes zitten door wijze van productie” . Product geretourneerd. Ik zal echter zeker nog een keer iets bij de beeldenstorm bestellen.

Bram, Zoetermeer

KE Klein

Snel

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt

Diana van de Liefvoort

Prachtwerk!

Pluspunten

Bijzonder mooi glaswerk.
Een uitzonderlijk kado voor onze fantastische schoonzus die deze week 65 wordt!
Ben zelf verheugd dit te kunnen overhandigen.

C.J. DEVILEE

Marmeren sokkel

S. A. Willems-Wutzlhofer

Zeer tevreden

Pluspunten

We hebben een online een sokkel besteld. Kregen van tevoren netjes foto's om te kunnen beoordelen of we het product goed vinden. Ben gebeld over afspraak voor levering. Alles in goed overleg en zeer... We hebben een online een sokkel besteld. Kregen van tevoren netjes foto's om te kunnen beoordelen of we het product goed vinden. Ben gebeld over afspraak voor levering. Alles in goed overleg en zeer zorgvuldig.

Tt Alleman

Schemerlamp

Pluspunten

Schemerlamp was heel goed ingepakt
Snelle levering en het was precies zoals de afbeelding

M.M.R. Brekelmans

Zeer tevreden

Pluspunten

Goede en snelle levering en zeer tevreden over het product

HW Brouns

Prachtig

Pluspunten

Snel en goed geleverd
Prima kwaliteit

PHA Karsten

Algemene beoordeling

Pluspunten

Klantvriendelijk . Vragen worden serieus en snel beantwoord! Levering perfect . De gehele zending werd zorgvuldig verpakt geleverd.