Saritha HOOGEVEEN

Zeer tevreden!

Pluspunten

Zeer snelle levering! Je wordt goed op de hoogte gehouden vanaf je bestelling tot aan de levering. Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

E. van den Bos

Bronzen beeld

Pluspunten

Wij hebben een goed ervaring met Beeldenmarkt. Bij het telefonisch contact vooraf werden we vriendelijk te woord gestaan. Het versturen van het bronzen beeld verliep vlot. Het was goed verpakt en... Wij hebben een goed ervaring met Beeldenmarkt. Bij het telefonisch contact vooraf werden we vriendelijk te woord gestaan. Het versturen van het bronzen beeld verliep vlot. Het was goed verpakt en het zag eruit zoals ook op de afbeelding van de website te zien was.

V. G van Dijk

Pluspunten

Erg mooi

R Paur

Site

Pluspunten

grote sortering

Marjan

Helemaal tevreden

V.J.M.

Glazen gekleurde v aas

Pluspunten

Snel antwoord via de mail op een vraag, snel geleverd, prima verpakt en daardoor beschadigd aangekomen, en natuurlijk een mooie vaas.

J van Stralen - Bikker

Pluspunten

Vooraf geïnformeerd over de levertijd. Ze hebben zich extra ingezet om de bestelling meteen na binnenkomst te versturen. Ondanks de drukte bij de bezorg dienst heb ik de windspinner op tijd... Vooraf geïnformeerd over de levertijd. Ze hebben zich extra ingezet om de bestelling meteen na binnenkomst te versturen. Ondanks de drukte bij de bezorg dienst heb ik de windspinner op tijd ontvangen.

VM Marleen Vaes

Supermooie sokkel

Pluspunten

Super service, top

E.M. Zevenbergen

Mooi beeld

Pluspunten

Netjes verpakt, snelle levering, product zoals website weergegeven, goede prijs kwaliteit verhouding

S Hanboush

Product: Sokkel light cement, zwart,

Pluspunten

Snelle levering, mooie staat, prachtig product!
Wij zijn er super blij mee!