Am Budding-blaauw

Heel tevreden

Kitty Zwinkels-de Jong

Dikke 10 voor deze bestelling

Pluspunten

Beeldenmarkt heeft een uitgebreide zeer toegankelijke site. Ik had een 'spoed' bestelling nodig, zocht telefonisch contact, werd vriendelijk geholpen en de Windspinner werd zorgvuldig verpakt de... Beeldenmarkt heeft een uitgebreide zeer toegankelijke site. Ik had een 'spoed' bestelling nodig, zocht telefonisch contact, werd vriendelijk geholpen en de Windspinner werd zorgvuldig verpakt de volgende dag al afgeleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden met beeldenmarkt.nl

T.C. Schurer

Glaskunst

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over uw producten. Ik heb de laatste weken heel wat glasobjecten besteld. Het staat allemaal prachtig in mijn interieur.

C. Lambregts

Goed en snel

Pluspunten

Op vrijdag had ik een zuil met verlichting besteld. Deze werd de volgende maandag al geleverd. Nette en stevige verpakking. De zuil ziet er eeg netjes uit. Een goede ervaring dus!

J.A.M. Nieuwenhuis

Glazen tulpen

Pluspunten

Zeer goed verzorgd geleverd en de producten waren van uitstekende kwaliteit.
Zeer goede communicatie over betaalwijze.

A Altintas

Tevreden met service

Pluspunten

Stevig en netjes verpakt en bezorgd. Snel bezorgd! Erg blij met mijn spiegel! Ziet er prachtig uit!

Yvonne Klemann-de Keijzer

B Damhuis.

Levering onderhoudszet

Pluspunten

We hadden twee onderhoudsetjes besteld, echter we kregen maar een geleverd. Na een telefoontje naar firma Jeuken, werd het tweede setje twee dagen later bezorgd. Vergezeld met een excuus dus... We hadden twee onderhoudsetjes besteld, echter we kregen maar een geleverd. Na een telefoontje naar firma Jeuken, werd het tweede setje twee dagen later bezorgd. Vergezeld met een excuus dus iedereen weer dik tevreden.

Willemien

Prima service

Pluspunten

Snelle levering, precies zoals afgesproken. Tuinbeeld staat prachtig hier in de tuin.