C Waleboer

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Had mijn bestelling snel binnen. Was goed verpakt en ik werd per mail goe dop de hoogte gehouden van de status

Wiersma

Houtsculptuur

Pluspunten

Mooi stuk grillig hout met metalen steunen. Voldoet exact aan het bestelde artikel

Wpj Schreurs

Sokkel

Pluspunten

Goede levering mooie sokkel

A.P. Mulder

Glazen hart

Pluspunten

voldoet aan beschrijving

E. M Hansma

Beeld ouder kind

Pluspunten

Mooi en zeer snel geleverd

Thea Menten

Glas beeld

Pluspunten

Super mooie spullen

Fam. van Meggelen

Bezoek aan de winkel

Pluspunten

Nadat we de site op internet gezien hadden waren wij benieuwd hoe de zaak eruit zou zien en of
de producten in werkelijkheid ook zo mooi zouden zijn. Nou bij ons bezoek vorige week zijn we verrast. Prachtige beelden, heel mooie glasschulpturen en prachtige verlichte zuilen.
Na een vriendelijke ontvangst hebben we rustig rondgekeken en na een kopje koffie en advies hebben we onze keuze kunnen maken. Goed geholpen en prachtige stukken gekocht die inmiddels onze woonkamer opsieren. Zullen zeker weer een keer terugkomen.

Familie Bogaerts

Top

Pluspunten

Iedere keer heel goed ontvangen , lieve mensen

Fam. van der Noll

Tuinbeeld Same

Pluspunten

Goeie service, mooie beelden en showroom...en wij zijn helemaal blij met onze keuze! Het beeld staat heel goed in de tuin.
Ook nog staalwol meegekregen om ons fontein te behandelen en dat werkte top, bedankt!

Mevr. van blijenbergh

Review

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst met kopje thee. Behulpzame mensen. Heb gevonden wat ik wou, zelfs nog meer gekocht. Jullie verkopen mooie producten die ik in België niet kon vinden. Dankjewel