K Holwerda

Tevreden

Pluspunten

Ik ben erg verrast hoe mooi het ledlicht door de glazen vaas schijnt, felle lamp maar geeft mooi licht.

A.R. Boersma

Schemerlampjes met drijfhout voet

Pluspunten

Keurige website. Overzichtelijk. Duidelijke info inzake leveringsproces. Goed en degelijk verpakt, waardoor geen schade. Telefonisch netjes te woord gestaan, daar de postcode door mij niet juist bleek ingevuld. Perfecte afhandeling. Zeker een aanrader!

J.vd

Cadeau

Pluspunten

Leuk cadeau om te geven. Snelle levering, waarbij alles was gedaan om te voorkomen dat het kapot zou gaan.

Lut Luypaert

Levering

Pluspunten

Vlot verloop van afhandeling bestelling. Een minpuntje, het pakket werd verkeerd afgeleverd, bedrijf begin straat en voor de inkomdeur geplaatst. Geen handreiking van ontvanger dus. Gelukkig hebben jullie de naam van het bedrijf vermeld, veel te klein naar mijn mening maar ik heb het pakket goed en zonder schade ontvangen.

MY Kother

Snel en goed verpakt

Ludo Mellemans

Houten beeld

Pluspunten

Alles is prima verlopen zoals afgesproken.

AJG Donners

Zeer correct

Pluspunten

Binnen een paar dagen werd de schemerlamp geleverd. Zeer goed en veilig verpakt. Dit was mijn eerste bestelling en ik ben zeer te spreken over dit bedrijf

G Kamphuis

Houten beeld

Pluspunten

Ik heb hier een houten beeld besteld en het overtrof mijn verwachtingen. Snelle levering netjes ingepakt en het is een prachtig beeld van vader, moeder en kind. Dit is een kado voor iemand maar ik wil het eigenlijk liever zelf houden. Dit beeld is zijn geld dubbel en dwars waard. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

A Harren

Mooi mooi

Pluspunten

Super snelle bezorging en perfect verpakt