Marcia

Prima koopervaring

Pluspunten

Op basis van de goede website, zijn wij naar Someren gereden. Daar zijn we prima geholpen. We hebben twee stukken versteend hout meengenomen, die nu mooi in onze tuin staan. Onze eerste keuze raadden ze ons af, want er kon water in blijven staan. Goed advies.

A.F. Oostendorp

Alles goes

Pluspunten

Duidelijke website, goede communicatie over de bestelling en het beeld was zeer zorgvuldig verpakt. Helemaal netjes

VM

Goede service, mooi materiaal!

YMG Mulders

Glas object groot

Pluspunten

Mooi object, zwaar, keurig verpakt en verzonden. Netjes aangegeven wanneer het binnen zou komen.
Erg tevreden.

N van Hoek

Top service

Pluspunten

Ik had een aantal maanden geleden glas op stronk gezien, toen ik ze wilde gaan halen waren ze er niet meer. Zag op de website van Beeldenmarkt dat zij ze wel hadden, vond het best eng om zoiets via internet te bestellen. Maar toch gedaan omdat ik ze graag wilde hebben, toen ik er 2 besteld had kreeg ik een mailtje dat ze er eentje niet verkoop waardig vonden. Kreeg de mogelijkheid of er eentje houden of een andere uitzoeken, besloot een andere uit te kiezen. Dit zeg alles over wat voor waarde ze stellen aan hun producten, en hoe het was ingepakt helemaal top. Als mensen iets unieks willen hebben zal ik zeker Beeldenmarkt aanbevelen. Bedankt voor de goede service

Vera Lambrecht

Marmeren beeld voor in tuin

Rick van Lith

Uitstend

J.A. Lansink

Goede service en snelle levering

ASJ Sleegers

Beeldintuin

Fam. Tollens

Klinkt als een klok

Pluspunten

Afgelopen vrijdag op bezoek geweest om een klok te bekijken zoals was afgesproken
helaas was niet de juiste klok voorhanden, maar kon deze wel besteld worden, zaterdag ochtend is deze zonder verzendkosten al afgeleverd,
kortom snelle goede service