A.J Timmer

Glassculpturen

Pluspunten

Onlangs hebben wij twee glassculpturen besteld en na een aantal dagen ontvangen.
Ze waren prima verpakt en wij zijn er erg blij mee. Precies zo als ik het mij had voorgesteld.

E.M. Berntsen

Snel, goed, met een klein foutje.

Pluspunten

Bij het zoeken op internet de juiste sculptuur gevonden ter vervanging van een gesneuveld exemplaar dat bij een andere leverancier al tijden niet meer lever/bestelbaar is. Na een bijzonder vriendelijk telefoongesprek, ter verificatie van de voorraad, direct dezelfde ochtend op de website besteld.
De volgende dag werd de sculptuur, perfect verpakt, in de avond reeds bezorgd.
Dit zou het eind van de beoordeling moeten zijn ware het niet dat de dag er op volgend nogmaals eenzelfde pakket werd aangeboden. Een telefoontje bezorgde een DHL retourformulier per e-mail zodat dit pakket weer snel afgegeven kon worden bij het dichtstbijzijnde service punt.

R Van Rest

???

Pluspunten

Alles is goed en optijd aangekomen

Eeg van Alphen

Wandklok

Pluspunten

Was dnel in huis en goedverpakt

C.j. Van Schrojenstein Lantman

Sokkel

Pluspunten

Alles keurig verpakt, en nette levering. Beeld staat prachtig.

A.A. Laros

Sokkel marmer zwart.

Pluspunten

Goed en netjes afgeleverd. De sokkel ziet er prachtig uit. Ook in de aanloop naar de levering gaat alles goed en wordt je goed op de hoogte gehouden. Dat je voor het verzonden wordt eerst nog foto's te zien krijgt vind ik top.

Fred Teske

Glas sculptuur

Pluspunten

Uitstekende ervaring. Goede communicatie en nette, veilige verzending. AAAAA+++++++

Inge Borgerhoff

Beoordeling

Pluspunten

Snelle levering ! In orde...alleen de splijting is er maar dat is het gevolg waarschijnlijk van het natuurproduct, dank je

A.W.P Vermeeren

Super service

Pluspunten

super service, snelle reactie en snelle levering. Degelijk ingepakt en kwalitatief mooie producten.