Gws Demmers

Prima bedrijf

Pluspunten

Voor de 2e keer een beeld besteld, snelle service en prima kwaliteit, wederom super

Luc De Tobel

Abstract Tuinbeeld, Show Piece

Pluspunten

Snelle en correcte service.

Antoine Vincke

Windspinner RVS

Pluspunten

Vlotte afhandeling en snelle levering. Enkel de verzendingskosten zijn wat aan de hoge kant , deze bedragen het dubbele van het normale bedrag.

R.H. Jekel

Blijdschap en dankbaarheid.

Pluspunten

Wij, mijn vrouw en ik, zijn heel blij met dit beeldje voor ons gouden jubileum.

Jennemieke Hoppenbrouwers

Fijne service

Pluspunten

Mooie site waar alle windspinners ook in beweging te bekijken waren, dat bespaarde mij een trip naar Someren. Levering meteen de volgende dag, hoewel dat een zaterdag was en ik dacht dat hij pas na het weekend zou komen. Super!

Sylvia Raveling

Geweldig

Pluspunten

Mooie sortering, vriendelijke service en fijn zoals er wordt meegedacht. Aankoop woedt zelfs in de auto getild.

Fam. Dingemans

Bezoek aan uw kunstgalerie

Pluspunten

We hebben afgelopen donderdag een bezoek aan uw galerie gebracht. Wij waren onder de indruk van uw collectie glazen voorwerpen. Ook werden wij gastvrij en hartelijk ontvangen. Een echte aanrader voor degenen, die o.a. glazen voorwerpen verzamelen.

Bmm Klijberg

Nzs 638

Pluspunten

Super snelle levering. Zo goed verpakt dat de bezorgers het echt niet stuk kunnen maken.
Het is een uniek exemplaar.
Bedankt beeldenmarkt waarschijnlijk komen we een keertje live naar Someren om nog meer stukken te bewonderen.

J. Verhoeven

Klantvriendelijk

Pluspunten

Fijne zaak, als je iets aparts wilt hebben ben je hier op het goede adres. Wat een mooie spullen hebben ze daar. De eigenaresse denkt met je mee zodat je tevreden naar huis gaat.

E J W Schrijber

Prima product