Rob Schipper

Gewoon heel goed

Pluspunten

Uitgebreid assortiment

Amsterdam

Linda De graaf

Prachtige lampenvoet

Pluspunten

Staat perfect

Leeuwarden

Jacqueline G B

Mooi artikel met snelle levering.

Pluspunten

Goed ingepakt en snelle levering en natuurlijk de ruime keus!

Kaatsheuvel

Julia Omta-Noya

Ik was onder de indruk van de behandeling en afhandeling van mijn bestelling. Goede informatie vanaf bestelling tot levering.

Pluspunten

De bezorging is het geld waard

Vierlingsbeek

Aeres Hogeschool Almere

Zeer goed

Pluspunten

Snelle levering. Snel antwoord. Denkt mee met klant. Kortom. Zeer goede serviceverlening.

Almere

Dorine Goes

Ik heb bij Beeldenmarkt een zuil gekocht en deze zag er echt precies zo uit als op de foto op de website. Ik ben er erg blij mee. De zuil was echt perfect ingepakt. Blij met de goede service van... Ik heb bij Beeldenmarkt een zuil gekocht en deze zag er echt precies zo uit als op de foto op de website. Ik ben er erg blij mee. De zuil was echt perfect ingepakt. Blij met de goede service van Beeldenmarkt.

Pluspunten

Goede service en het product zag er precies zo uit als op de website.

Kockengen

Gery De Visser

Zeer positief

Pluspunten

Geweldige website en assortiment. Snelle en verzorgde bezorging.

Heiloo

Else van den Berg

Prima service, snelle levering. Optie tot feestelijk inpakken zou fijn zijn. Nu degelijk ingepakt in piepschuim, met zakelijke doos er omheen vol ‘breekbaar’ tape dus prima voor wat betreft... Prima service, snelle levering. Optie tot feestelijk inpakken zou fijn zijn. Nu degelijk ingepakt in piepschuim, met zakelijke doos er omheen vol ‘breekbaar’ tape dus prima voor wat betreft voorkomen van beschadiging, maar daardoor niet één op één door te geven aan een volgende persoon.

Betaalbaar
Degelijk verpakt

Groningen

janine Schultink

Super ervaring

Pluspunten

Fijne communicatie, komen afspraken na

Chaam

Stella Klomp

Duidelijke website, snelle levering

Pluspunten

Mooi materiaal

Sliedrecht