Goede communicatie en een mooi eindresultaat

Prettige samenwerking, er word met je meegedacht en een prachtig resultaat.

Plasman Vertalingen / Uitgeverij

Prima service.

Snelle communicatie en een goed product voor een goede prijs.

BC Rijnwoude

Prima geregeld. Goede informatie. Alles op tijd.

Yogapraktijk Ria suyderhoud

Heel goed !

De kwaliteit van de kaartjes is goed. Mooi afgewerkt, mooie kleuren en de doosjes mooi apart ingeseald. Bovendien snel geleverd. Wat dat betreft 5/5 sterren.
De communicatie was echter zwaar...
De communicatie was echter zwaar ondermaats. Ik kreeg keurig en snel een offerte opgestuurd, maar toen ik eenmaal bestanden had opgestuurd, kreeg ik niks te horen. Pas toen ik belde om een bevestiging van het ontvangen en goedkeuren van de bestanden, kreeg ik een mail dat alles ok was en dat het al in productie was (!). Op een vraag over de leesrichting van de tekst, heb ik nooit antwoord gekregen.. Ook aan de telefoon was men niet uitermate klantvriendelijk. 2/5 sterren.

Reactie Bedrukte Speelkaarten:

Geachte heer Lie. Dank u voor uw review, We hebben de doorloop van uw order nog eens bekeken en inderdaad moeten constateren dat we geen goede feedback hebben gegeven na ontvangst van uw... Geachte heer Lie. Dank u voor uw review, We hebben de doorloop van uw order nog eens bekeken en inderdaad moeten constateren dat we geen goede feedback hebben gegeven na ontvangst van uw ontwerpbestanden. Onze communicatie is hierin tekort geschoten waarvoor onze oprechte excuses. Dankzij uw review zullen we hier scherper op gaan letten.

Jan Habraken

Ze zijn zeer correct en het eindresultaat mag er zeker zijn maar af en toe wat meer feedback zou zeker leuk zijn geweest...

SJG Gillissen Design

Top kwaliteit!

Vriendelijk.
Denken goed mee.
Kaarten werden 1 week te laat geleverd. Dat was wel jammer.