Rbeer

Snel en makkelijk ! Hebben een mooie opel combo met alles erop en aan voor een mooie prijs . Met dank aan Dave v Ham

Beschrijf hier uw ervaring

Heb gekregen wat ik zocht en om vroeg .

Geachte heer Beer,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan de desbetreffende medewerker.
Geachte heer Beer,

Bolero Totaalonderhoud

Heel fijn bedrijf en de service is ook helemaal top. Snelle afhandeling en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had met spoed een bus nodig om de volgende week te kunnen gaan werken dezelfde week hebben ze de bus jog kunnen leveren zodat ik zorgeloos aan de slag kon

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen. Wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden.
Team Dealerleasing B.V.

Giessen

Niet meewerkend, geen reacties op emails.
Contract periode klopt niet wat ze vermelden, langere periode.

Beschrijf hier uw ervaring

Slecht communicatie, geen reacties terug.

Geachte heer,
U heeft aangegeven dat u uw review graag wil aanpassen omdat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Helaas heeft u dat tot op heden nog niet gedaan. We zouden het erg waarderen als u dit alsnog in orde maakt.
Alvast hartelijk dank.
Team Bedrijfswagenleasing B.V.

Wta Wouter Tenback afbouw

Fijn bedrijf vooral omdat ik inmiddels 4 jaar geleden heel snel aan een bus ben geholpen, precies degene die ik nodig had.

Beschrijf hier uw ervaring

4 jaar geleden had ik snel een bus nodig zodoende kwam ik bij Dealerleasing terecht.
Dat werd meteen serieus aangepakt eerst werd ik geholpen met tijdelijke bus die op voorraad stond, daarna met precies de bus die ik nodig had.
Inmiddels was ik weer aan nieuwe bus toe en dat werd ook weer snel gefixt en ook nog met een scherpe prijs per maand. Dus al met al voor mij een fijn bedrijf die klaar staat als ik ze nodig heb.
Wouter Tenback afbouw ZZper voor systeemplafonds en systeemwanden.

Geachte heer,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Wij proberen onze service ten alle tijden optimaal te houden.
Team...

Van Rooij Totaal

Goede communicatie.
Snelle service

Alles volgens afspraak

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Team Bedrijfswagenleasing

Scaperz

Top

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

De Haan Schilderwerken

Alles keurig geregeld

Geachte heer,
Bedankt voor uw beoordeling.
We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en proberen ons best te doen om onze dienstverlening constant te verbeteren.
Met...
Geachte heer,
Bedankt voor uw beoordeling.

Hoefsmederij de Reuver

Ondernomen snel actie

Theo Koomen

Prettig bedrijf om mee te werken.
Prettig bedrijf om mee te werken.
De verkoper (Roy Terstal) deed zijn best om een goede meerwaarde te leveren en samen te overwegen wat de beste keuze zou moeten zijn. Ik vond het daarentegen een beetje onduidelijk dat er nog wat andere afdelingen op de achtergrond "meedraaien" waardoor het wat lastig communiceren wat wie te bellen/mailen voor wat.

Geachte heer Koomen,
Hartelijk dank voor uw positieve review, ik heb uw complimenten aan mijn collega Ray doorgegeven.
De afdeling contractbeheer zorgt ervoor dat uw dossier compleet wordt...
Geachte heer Koomen,
De afdeling contractbeheer zorgt ervoor dat uw dossier compleet wordt gemaakt, u kunt ook bij deze afdeling terecht voor al uw vragen.
Wij wensen u veel plezier met uw voertuig.

MR Facility Services

Ik was opzoek naar en bestelwagen voor en opdracht voor de komende 5 jaar

Beschrijf hier uw ervaring

En januari 2018 voor ons bedrijf waren we opzoek naar een betaalbare bestelwagen. Via Bedrijfswagenleasing was dit binnen paar dagen geregeld.
De manier waarop gecommuniceerd wordt kan door...
De manier waarop gecommuniceerd wordt kan door veel bedrijven als voorbeeld genomen worden. Snel, eerlijk en direct.
Een aanbeveling vanuit ons dus!
Ik ga ook een personenauto auto bij Dealerleasing doen...
Echte top !...

Geachte mevrouw Mercia,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid verloopt!
Wij wensen u veel rijplezier toe.
Geachte mevrouw Mercia,
Wij wensen u veel rijplezier toe.
BedrijfswagenLeasing B.V.