First Class Protection BV

Fijne en snelle service, aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne en snelle service. Wesley bedankt!

Beste,
Bedankt voor de positieve review en de aanbeveling!
Heel veel plezier en veilige kilometers met de Caddy gewenst.

Safety Zone Security

Super goed en fijn bedrijf snelle soepele acceptatie en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Dave is mijn contact persoon tevens mijn klant adviseur duidelijke afspraken en soepele acceptatie en een snelle levering hebben heel veel voertuigen op voorraad staan echt heel fijn zijn jullie als... Dave is mijn contact persoon tevens mijn klant adviseur duidelijke afspraken en soepele acceptatie en een snelle levering hebben heel veel voertuigen op voorraad staan echt heel fijn zijn jullie als lease maatschappij

Beste heer/mevrouw,
Dankjewel voor je review. We waarderen het compliment voor Dave. We wensen je nog veel rijplezier!

Ton Hersbach / TH Audio Techniek

Goede auto’s en dito service

Beschrijf hier uw ervaring

Had een grotere auto nodig en dit was met iets meer dan een week geregeld.

Beste Ton Hersbach,
We willen je bedanken voor je review en de 5 sterren.
Team Bedrijfswagenleasing.nl

Velde timmer & montage

Nieuwe bedrijfsbus

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een top service! Altijd goed contact. Lease hier nu 1 jaar en via dave mijn huidige contract mooi om kunnen zetten. Volgende week een gloed nieuwe mooie bus! Bedankt voor alles!

Beste Velde timmer & montage,
Beste Velde timmer & montage,
Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe auto en dat Dave goed heeft kunnen helpen met de zoektocht. We wensen je nog veel succes.

Frank

Goed bedrijf, komen afspraken naar. Goed geregeld wesley

Super

Beste Frank,
Dankjewel voor je review. We waarderen het compliment voor Wesley. We wensen je nog veel succes verder.

Moon Slaapadviseurs

Snelle top service

Beschrijf hier uw ervaring

Bram heeft binnen een half uur ons logistiek probleem opgelost! Begeleiding en service is persoonlijk en top!

Beste Moon,
Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat bram je snel kon helpen met het logistiek probleem. Wij wensen je nog veel veilige kilometers toe.

Baantjer holding

Snel en adequaat geregeld. Mensen die ook meedenken. Zeker meer dan goede aanbeveling

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat gedoe over kleur en dergelijke zo snel en goed opgepakt Lorenzo aldaar nam heft in handen en loste het binnen half uur op. Dank je wel en op naar de volgende.

Beste Baantjer,
Bedankt voor deze positieve review en het compliment voor Lorenzo. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe en helpen u de volgende keer graag weer.
Team...
Beste Baantjer,

Rocherschoonmaak

Goed Bedrijf
-Makkelijk bereikbaar (telefonisch)
-Snelle levering
-Top medewerkers

Beschrijf hier uw ervaring

wij hebben in het verleden al 2x busjes afgenomen ook zonder enkel probleem.
Door ons ervaring met bedrijfswagen hebben wij nu een busje kunnen kopen via hun,

Ben super blij met...
wij hebben in het verleden al 2x busjes afgenomen ook zonder enkel probleem.

Ben super blij met Deva en zijn collega's,
Goed werk jongens,
Ik blijf zaken doen met jullie,
Binnenkort kom ik voor een privé auto,

Beste Rocher Schoonmaak,
Beste Rocher Schoonmaak,
Bedankt voor deze positieve review en de complimenten voor het team. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe en helpen u de volgende keer graag weer.

Baantjer holding

Nieuwe bus geleverd blerk verkeerde kleur, zo snel en netjes opgelost. Na 1 telefoontje met Lorenzo en binnen 15 min was de oplossing daar. Nogmaals dank voor de snelke actie.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, netjes en zeker met oog voor de klant. Aanbeveling voor een ieder die snel en goed wil worden geholpen.

Hallo,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment voor Lorenzo. Fijn dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe bus.
Team...
Hallo,

Jb tegelwerken

Zeer snel geleverd! Mooie nieuwe bus gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Gloednieuwe bus gekregen, fijn thuis bezorgd.

Reactie Bedrijfswagenleasing.nl:

Beste Roy, bedankt voor deze positieve review. Veel plezier met de nieuwe bus. Wij wensen u veel veilige kilometers toe.