Arro Safety

Klantenservice reageerde snel en antwoordde compleet op mijn vragen . Aanmelden ging makkelijk en snel. Fijn dat de verkoopadvertentie ook meteen geplaatst is en makkelijk te delen via verschillende... Klantenservice reageerde snel en antwoordde compleet op mijn vragen . Aanmelden ging makkelijk en snel. Fijn dat de verkoopadvertentie ook meteen geplaatst is en makkelijk te delen via verschillende media. Alleen het uploaden van de foto's ging erg traag en niet in 1x goed. Wat ik wel jammer vind is dat er alleen een optie is om een bepaald soort bedrijf/ bestemmingsplan te plaatsen maar geen optie is voor het plaatsen van (prive)woning met bedrijfspand/ praktijk. Hierdoor stond de compleet aansluitende optie die we eigenlijk nodig hadden er voor ons niet tussen.

Goede website om bedrijfspand onder de aandacht te brengen. Structuur en mogelijkheden om pand te profileren goed aanwezig. Hoop snel een nieuwe huurder te vinden.

Scavare/verkocht

Heb ik nog niet

Snel, makkelijk en meestal verhuur ik het pand ook vrij rap

C.M. Bruin

Bedrijfspand.com heeft een duidelijke en overzichtelijke website. Koop en huur objecten zijn goed te vinden

Duidelijke site, gebruiksvriendelijk

Oranjestate Vastgoed

Erg tevreden

Veel respons op de advertentie gekregen.