1946 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

1946 Reviews

Vriendelijk en correct mailverkeer

Het bedeltje heb ik moeten retourzenden omdat het piepklein was en het slotje zelfs niet rond de armbandschakel ging. Bedeltje leek groter maar dat is vertekend beeld omdat het sterk uitvergroot is om te laten zien uiteraard.
Het zou handig zijn om de juweeltjes te showen 'op een armband rond een pols' .Dan heeft klant beter idee van formaat.

Ria Janssen

Ik heb bedeltjes besteld en alles verliep naar wens.

De beloftes worden na gekomen.

Jammer dat als producten uitverkocht zijn dit niet altijd goed aangegeven staat. Bv het alfabet is niet compleet en niet duidelijk of of wanneer dit aangevuld wordt.

Goede en snelle levering bedels waren erg mooi.

Prima service. Bestelling de volgende dag in huis. Erg leuk ook dat er een verpakkingszakje bij de bestelling zat. Top.

Volgende bestelling zeker weer via deze site.

Hagedoorn

Super!echt een aanrader en super snel geleverd

Super snel geleverd en makkelijk te bestellen

Suzanne

Super snelle levering. Leuk en betaalbaar assortiment.

De snelle levering!

Precies kunnen vinden wat ik zocht: twee kleine cadeautjes voor (muziek)leerlingetjes die dit seizoen afscheid nemen omdat ze naar de middelbare school gaan. Gewoon gegoogled en jullie site sprong...

Niet echt opvallend sterk. Gewoon een goede duidelijke site.

Een leuk klein passend doosje erbij zou handig zijn. Nu heb ik dat zelf gemaakt maar er zijn leuke vouwdoosjes die jullie op je site zouden kunnen plaatsen. Daar kun je dan ook nog een logo op kwijt.

Makkelijk besteld, betalen achteraf mogelijk (is heel belangrijk voor me: ik vertrouw sites vaak niet). Alles super in orde. Enig minpunt: op de site staat: voor 16u besteld krijg je het...

Zie hierboven over tijdstip levering op de site

Zeer slecht
Donderdag besteld na telefonisch de bevestiging dat ik zaterdag de bedels heb.
Vandaag pas binnen het is woensdag

Reactie Bedelsieraad.nl:

Beste,

Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Helaas wil de post niet altijd meewerken. 99% van de poststukken komen gelukkig wel op tijd binnen, maar soms zit er wel eens een uitzondering tussen die om wat voor reden dan ook bij PostNL blijft hangen.

Bedelsieraad.nl

Yvonne

Prima bedrijf

Keurig mail ontvangen toen er weer voorraad was