Bedelsieraad.nl

Bedelsieraad.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bedelsieraad.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1800
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bedelsieraad.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 1800 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Snelle levering, zoals beloofd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super. alles goed verlopen zoals wordt beloofd..
erg blij ermee??.

Ria
Goed (8/10)
Ria
Score voor Bedelsieraad.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Netjes en snel aangekomen.

Bedel-besteller
Bedel-besteller

Snelle verzending. Mooi verpakt.

Prima gegaan.

Bedelsieraad.nl 1 beoordeling

Mijn ervaring is spijtig genoeg niet positief..
afgelopen zomer had ik van mijn vriend een bedeltje gekregen omdat ik bij hem was ingetrokken. echter, diezelfde avond was het bedeltje al van mijn armband gevallen omdat het slotje niet goed sloot. later ben ik dan naar een juwelier geweest om het slotje te laten rechttrekken, maar na een paar dagen was ik het bedeltje weer kwijt. deze keer voorgoed. .
ik heb hetzelfde bedeltje op internet gezocht en ook gevonden bij jullie (later bleek dat ook mijn vriend bij jullie had besteld). de bestelling liep goed en vlot, maar de levering helaas niet..
ik had gekozen om met overschrijving te betalen, maar deed dezelfde avond nog. na 7 dagen had ik nog steeds geen mail ontvangen dat de betaling in orde was, dus stuurde ik maar een mailtje. hierop kreeg ik wel snel reactie. de betaling was al 5 dagen eerder in orde, maar men had dit over het hoofd gezien. meteen werd mijn bestelling doorgezet. ik kreeg dan het mailtje met de betaalbevestiging waarin stond dat ik diezelfde namiddag of avond nog een verzendbevestiging zou ontvangen. dit gebeurde echter ook al niet! pas de avond daarna kwam het beloofde mailtje toe. uiteindelijk ontving ik het bedeltje dus pas 10 dagen na bestelling ipv die ene dag waarover men spreekt op de website. .
nu alleen maar hopen dat het deze keer wel een goed slotje is en ik het bedeltje niet verlies!.

Uitstekend (10/10)

Snel in huis. Kan als ingepakt cadeautje worden besteld.

Zou fijn zijn als de slotjes die aan de bedeltje zitten ook los te bestellen zouden zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De ene dag besteld en de andere dag al in huis. mooi op tijd om het cadeau te kunnen geven. was ook nog leuk ingepakt. helemaal goed dus. we zullen zeker nog meer bedeltjes gaan bestellen.

Annelize Koegenboeg

Marga
Marga

Goede communicatie, snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling gedaan, volgende dag netjes met kado verpakking erbij in de bus, ik ben tevreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en correcte aflevering.

Nee dat had ik niet

Gewoon zo doorgaan

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is de eerste keer dat ik iets besteld. maar alles wordt keurig en vlug afgehandeld.

- Snelle service
- Producten van goede kwaliteit

N.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het bedelsieraad dat ik hier besteld heb ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto. ik ben heel blij met mijn aankoop die ik last-minute nodig had voor een verjaardag. de service was snel en het bedeltje was mooi ingepakt. ik zou hier zeker nog eens bestellen.

Bedrijfsinformatie

Bent u zoekende naar een mooie zilveren bedelarmband? Dan zit u bij ons goed. Wij hebben onder andere een groot aantal zilveren zilveren bedels en armbanden op voorraad. Wij leveren onder andere producten van het merk Larenza. Onze producten worden gratis bij u bezorgd, op ieder gewenst adres.
Adres
James Wattweg 2A