8.5/10

Goede verpakking.

Snelheid van levering.

n.v.t.

n.v.t.

Order plaatsen was geen probleem. Maar dan ik heb er zelf achteraan gemoeten waar de order bleef.
De dag na levering ben ik gebeld doir een medewerker met de vraag of ik de order had binnen...

Plaatsen van order

Communicatie naar klant.

Sophie

Prima webshop!

Prettige communicatie. Kreeg direct een mailtje dat artikel niet op voorraad was en het kon besteld worden. Kreeg weer een mailtje toen het binnenkwam en verstuurd werd.

Dat het artikel niet op voorraad was, was op voorhand niet te zien op de website.
Geen track-en-trace bij de verzending, dus wist niet wanneer de deken afgeleverd zou worden.

F.H. Ekelschot

Prima ervaring niet op aan te merken gelukkig, ik hoor wel een anders van andere bedrijven.

zeer goede service

ik kan u niets opnoemen waarvan ik denk dat had beter gekund prima en houden zo.

Goede en snelle levering

Hele goede en persoonlijke service!

Bij eventuele lastige levering, goede informatie en service ??

Persoonlijke service

Hans Jansen

Een zeer goede (1ste) ervaring met BeddenTotaal.nl
Het artikel (hoofdkussen) was niet op voorraad, maar verkoper Randy liet mij weten het direct te zullen bestellen.
Twee dagen later...

Een heel sterk punt vind ik het prettige en sympathieke contact met de verkoper Randy, welke mij middels e-mail en telefonisch volledig op de hoogte hield over de levering!
De prijs van het hoofdkussen wat ik heb aangeschaft kost in heel Nederland bij iedere leverancier precies het zelfde, maar Randy van BeddenTotaal.nl onderscheid zich door er gratis 2 molton slopen bij te leveren!

Ik zou het niet weten omdat mijn aankoop 100% perfect is verlopen!
Onderstaand ziet u ook dat ik alle vragen over BeddenTotaal.nl heb beoordeeld met Uitstekend (10/10), en dat is echt 100% waar.

Super! Mijn artikel was niet leverbaar. Ik kreeg een telefoontje of ik een vervangend (duurder) artikel wilde voor dezelfde prijs. Het werd meteen die zelfde dag opgestuurd. Dat is pas services.

Services