9.5/10
9.5/10

Fantastisch

Zeer stevig en solide product

Goed, klantvriendelijk, kundig. Prachtig uniek product (bedbox)

Uniek product! Zeer klantvriendelijk. Openstelling op zaterdag op verzoek.

Zeer snelle levering. Gebruiksaanwijzing ontbrak maar met filmpje van website lukte het toch.

filmpje

misschien toch wel gebruiksaanwijzing toevoegen

Heldere website, snel telefonisch advies, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Zo op het eerste oog mooie stevige bedden met een slimme constructie. Helemaal goed!

Snel, duidelijk, makkelijk

J.P.F.Zeegers

De ietwat verouderde wegsite gaf wel alle informatie die nodig was. Een afspraak werd telefonisch snel gemaakt op de gewenste tijd. Alle aspecten van de boxtwin zijn uitgebreid aan de orde gekomen.... De ietwat verouderde wegsite gaf wel alle informatie die nodig was. Een afspraak werd telefonisch snel gemaakt op de gewenste tijd. Alle aspecten van de boxtwin zijn uitgebreid aan de orde gekomen. Een staaltje van de stof meegekregen.
Het lijkt alsof er over het concept van de boxtwin goed is nagedacht. We voelden ons welkom om alles te vragen.

Concept van de boxtwin; snelheid van reageren; goede informatie.

Meer informatie over de matrassen, zodat de aanschaf te overwegen is (nu afgegaan op consumentenbond test).

Anneke Verheijden

Prima, snelle, correcte levering

Daamen uit Eindhoven

Bezoek aan de showroom met duidelijke uitleg, ook over de mogelijkheden voor matrassen.
Bezorging cf. afspraak en assistentie met het monteren en op de plek brengen: 2 hoog. Lukt niet in je eentje.
Kost wat extra maar dan heb je de bedbox ook daar staan waar je 'm wilt hebben.

de spierballen van de bezorger
vooral marketing via gebruikers

nee

Madura Texel

Goede uitleg over hoe je het moet gebruiken, vlotte levering

de kleuraanduiding is niet herkenbaar als je niet in die branche zit, had een kleur gekozen waarvan ik dacht dat het grijstinten zou zijn maar er bleek groen in te zitten, ik vind het evengoed wel... de kleuraanduiding is niet herkenbaar als je niet in die branche zit, had een kleur gekozen waarvan ik dacht dat het grijstinten zou zijn maar er bleek groen in te zitten, ik vind het evengoed wel mooi maar het zou niet m`n keus zijn geweest.

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Er wordt netjes gebeld wanneer het bed wordt afgeleverd.

Prima uitleg over de werking van het bed en de matrassen.

Petra

Op zoek naar een onderschuifbed dat er ook nog leuk uitziet kwam ik na wat zoekwerk bij Bedboxholland. Omdat ik toch wat twijfelde ben ik naar het bedrijf geweest om het bed te zien. Super... Op zoek naar een onderschuifbed dat er ook nog leuk uitziet kwam ik na wat zoekwerk bij Bedboxholland. Omdat ik toch wat twijfelde ben ik naar het bedrijf geweest om het bed te zien. Super vriendelijk ontvangen, direct koffie en goede uitleg.
Bed werd geleverd op het moment dat voor mij het best uitkwam. Staat nu in de slaapkamer en ziet er heel chique uit.

Klantvriendelijk. Filmpje op de website van hoe het onderbed te gebruiken is klopt ook echt. Met 1 vinger is het bed omhoog te zetten en neer te halen. Bezorging op moment van keuze.

Kon het bedrijf niet zo goed vinden. Stond wel aangegeven maar het is niet echt opvallend.