R.van Rijswijk

Gevarieerd aabod en goede info

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben al een aantal jaren boekingen gedaan via Bedandbreakfast.nl en steeds tot volle tevredenheid.
Bij ons staat hij standaard op ons tablet en werkt naar volle tevredenheid.
Ga...
Bij ons staat hij standaard op ons tablet en werkt naar volle tevredenheid.
Ga vooral zo door en volgende week op stap , geboekt via Bedandbreakfast.nl !

Marga Bos

Ervaring Bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Goede website met veel keuze aan B&B's, veel informatie en foto's.
Goede website met veel keuze aan B&B's, veel informatie en foto's.
Ik had een selectie gemaakt van B&B's in Noord-Brabant, wat goed ging. Maar toen ik daarna nog enkele selecties maakte, o.a. privé badkamer, kreeg ik toch opties met gezamenlijke badkamer.

Eva

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Prima website. Overzichtelijk en mooi vormgegeven. Ik heb er verschillende verblijven geboekt en dat werkt prima. Geeft de beschikbare data correct weer.

Houtman

Snel en goed reserveringssysteem

Beschrijf hier uw ervaring

Het systeem is goed en duidelijk. Betrouwbaar en een mooie prijs kwaliteit verhouding.

Masha Bakker

Mooie website

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb deze ontdekt door een eigenaar van een huisje.
Ik heb deze ontdekt door een eigenaar van een huisje.
Dit is een duidelijke website, met correcte gegevens. Nu hij was nog niet helemaal up to date, want ik wilde iets boeken dat blijkbaar toch al weg bleek te zijn.
Ik ga hem in de toekomst nog wel gebruiken

Maar afwachten

Beschrijf hier uw ervaring

Beschikbaarheid niet up-to-date. Volgens jullie website op specifieke datum wel meerdere mogelijkheden beschikbaar. Later die dag mailtje van eigenaar dat ze volledig vol zitten.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Anoniem,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

anoniem

Geen kloppende agenda op website

Beschrijf hier uw ervaring

op de website staat er een bepaalde periode vrij te boeken en bij aanvraag blijkt deze periode niet beschikbaar te zijn. Dit is misleidend. Locatie is mooi, daarom zou ik een aanbeveling doen, maar... op de website staat er een bepaalde periode vrij te boeken en bij aanvraag blijkt deze periode niet beschikbaar te zijn. Dit is misleidend. Locatie is mooi, daarom zou ik een aanbeveling doen, maar het is klantvriendelijker om de juiste weergave van de te boeken periode goed weer te geven op de website

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Jordy

Snel en soepel

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk een reservering geplaatst bij een B&B in Overijssel met duidelijke communicatie! De agenda/beschikbaarheid was alleen niet heel overzichtelijk omdat je pas na de datum zag welke kamer... Makkelijk een reservering geplaatst bij een B&B in Overijssel met duidelijke communicatie! De agenda/beschikbaarheid was alleen niet heel overzichtelijk omdat je pas na de datum zag welke kamer beschikbaar was. Het kan ook makkelijk zijn om het om te draaien en eerst de kamer te kiezen waarna je een datum daarvoor prikt.

Lusink

Heerlijk overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer duidelijk wat je wil zoeken en waar je heen wild top

henkipenburg@hotmail.nl

Prima service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind jullie duidelijke info geven en geen onverwachte kosten . Wat ik persoonlijk erg prettig vind. Goede en duidelijke service!