Sabine Christianen

Niet kloppende beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben gisteren bezig geweest om wegens tussen loon op zand en Etten Leur een bed&breakfast te vonden voor vannacht van 17 op 18-8.
Ik heb er maar liefst 8 geprobeerd, welke allemaal beschikbaar zouden zijn, maar in de praktijk allen niet.
Blijkbaar hebben deze eigenaren ook een ander medium waarmee ze klanten binnen halen en daardoor de beschikbaarheid op de bedandbreakfast.nl niet klopt.
Wanneer u meer namen wilt, kan ik die met u delen. Wellicht handig om hier de eigenaren op aan te spreken

Beste mevrouw Christianen,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.

Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Lenard

Eerste ervaring met Bedandbreakfast.

Beschrijf hier uw ervaring

Na selectie uit de verder prima site van een B&B die volgens de site nog beschikbaar was op bepaalde data, bleek dit bij de "bevestiging" toch niet het geval te zijn. Dat was jammer. Je hoop gericht te kunnen reserveren.

Beste Lenard,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Tijmen

Trage reactie na aan melding . 5 dagen later en geen accomodaties. Niet tof !

Negatief

Beste Tijmen,

Marleen van der Pluijm

Positief en negatief

Beschrijf hier uw ervaring

Het is fijn om op deze manier een goed en leuke betaalbare slaapplaats te vinden.
Ik had voor mezelf een slaapplaats georganiseerd voor het wandelen van het pieterpad 7 dagen achter elkaar.
Maar na een bevestiging te kunnen slapen, krijg ik 1 dag later een melding dat ik niet op betreffend adres kan slapen.
Misschien is het mogelijk om vanuit de overkoepelende organisatie hier afspraken over te maken dat dat niet kan.

Beste mevrouw Van der Pluijm,

Cristy van Geffen

Mooie site, maar voor mij niet handig

Beschrijf hier uw ervaring

jammer dat je niet eerder weet of je terecht kunt.
Graag een tel.nr. erbij dan weet je meteen of er plaats is en je verzekerd bent van een slaapplaats.

Beste mevrouw Van Geffen,

Jan van der Ploeg

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

mooie overzichtelijke website, het zou wel een verbeter punt kunnen zijn om op prijs te zien ,nu komt alles op alfabet

Dana

Mooie herinneringen gemaakt bij 't Hoge Bruggetje.

Beschrijf hier uw ervaring

Samen met mijn zoon twee dagen samen uit. En dan overnachten in een prachtige B&B in Klarenbeek. Niet ver van huis, maar dat hoeft ook niet. Wat een geweldige B&B van Mariet en Gijs. Wij hebben genoten van de kamer, de omgeving, het vuurtje stoken, de luchtballon, het ontbijt en de dieren. Gaandeweg de gesprekken blijken we nog veel raakvlakken te hebben ;), zo bijzonder! Mariet en Gijs, heel erg bedankt namens Finn en Dana. We hebben mooie herinneringen gemaakt, we komen zeker nog eens terug!

Van Melckebeke Leen

Duidelijke en overzichtelijke site.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk, overzichtelijk, goede omschrijving van B&B 's, alles gemakkelijk terug te vinden.

Helen Bunschoten

Snelle reactie. Vriendelijk. Wij gaan het ervaren in oktober 2019. Gezien alle positieve reacties moet het helemaal goed komen. Verder wil ik heeeeeel graag in aanmerking komen voor het aanbod, maar...

G.van den Berg

Makkelijk te doen via internet

Beschrijf hier uw ervaring

Gemakkelijk hoef geen account aan te maken vindt ik bij andere altijd veel werk