Andre van Dockum

De mooie en snelle afhandeling van ons geboekte weekend ging vlot en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie perfect verlopen voor onze boeking ook qua speciale wensen bijv, dubbelend of 2 enkele bedden.

G.N.

Even weg

Beschrijf hier uw ervaring

fijn dat er dmv het aankruisen van keuzes een aantal opties komen waaruit je kiezen kunt

Eveline

Beschrijf hier uw ervaring

Site is prima en overzichtelijk. Informatie over de accommodatie is volledig.

Pieter van Keulen

Fris verblijf

Beschrijf hier uw ervaring

Bezoek aan eerdere B&B: schoon, netjes en lekker fris. Dat komt ook over op de website. Ziet er opgeruimd en netjes uit: helder en overzichtelijk.

Ciska Tillema

Efficiënte website

Beschrijf hier uw ervaring

Website gebruikt om B&B's te vinden. Handig te sorteren op prijs. Duidelijke omschrijvingen.

M. Dijkhuizen

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb nog niets geboekt, maar vind de site van bedandbreakfast erg duidelijk en overzichtelijk. De B&B waar ik wilde boeken reageerde dan ook heel snel. Ja een fijne site waar ik straks weer verder... Ik heb nog niets geboekt, maar vind de site van bedandbreakfast erg duidelijk en overzichtelijk. De B&B waar ik wilde boeken reageerde dan ook heel snel. Ja een fijne site waar ik straks weer verder ga kijken of ik iets leuks kan boeken.

Bianca karstenberg

Uitgebreide keuze

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals in titel beschreven is de keuze in b&b uitgebreid. Er kan in het keuzemenu wel iets verbetert worden. Je kan nl niet meerdere wensen tegelijk aanvinken. Je moet het een voor een doen. Dus bv... Zoals in titel beschreven is de keuze in b&b uitgebreid. Er kan in het keuzemenu wel iets verbetert worden. Je kan nl niet meerdere wensen tegelijk aanvinken. Je moet het een voor een doen. Dus bv je vinkt privésanitair aan. Dan worden b&b's gezocht met privésanitair. Dan klik je weer op filter en kun je weer 1 ding aanvinken etc.
Verder is het jammer dat je niet meteen weet of je boeking gedaan is. Eerst wachten op bericht van de b&b. Als het dan niet door gaat kun je pas de dag erna verder zoeken

Prima hulp om B&B overnachting te boeken

Beschrijf hier uw ervaring

Handig met het boeken van een B&B overnachting

Van den Heuvel

Voldoende

Beschrijf hier uw ervaring

De website is overzichtelijk. Je kunt gemakkelijk je keuzes maken.
De website is overzichtelijk. Je kunt gemakkelijk je keuzes maken.
De optie ‘Inloggen‘ is daarentegen niet duidelijk. Ik kan niet inloggen (iPad) en weet derhalve niet of het een storing betreft of dat klanten sowieso niet kunnen inloggen en deze optie allen bedoeld is voor B&B eigenaren.

Heleen&Jorrit

Super verblijf !

Beschrijf hier uw ervaring

We hadden last minute een nachtje weg geboekt en hebben heerlijk genoten van de Prive Wellness. We hebben ook gegeten in de B&B en dat smaakte ook heerlijk. De witte wijn er bij was ook prima! De... We hadden last minute een nachtje weg geboekt en hebben heerlijk genoten van de Prive Wellness. We hebben ook gegeten in de B&B en dat smaakte ook heerlijk. De witte wijn er bij was ook prima! De kamer was super schoon en heel sfeervol ingericht. Hele aardige mensen ook! Zeker een aanrader !