Angelo van Nies

Eenvoudig en snel!

Beschrijf hier uw ervaring

Het zoeken, filteren op onze wensen is een gemakkelijk iets op deze website. In een hand omdraai vergelijk je en pas je je wensen aan. Het versturen van een reservering was ook zo gepiept. Waren andere sites maar zo gebruiksvriendelijk!

Ingo

Übersichtlich, schnell und unkompliziert

D Austin

Ideal for my needs.

Martin Smeekes

Feedback Martin Smeekes

Beschrijf hier uw ervaring

Zowel als bezoeker in december van Huize Hermine als als boeker van een verblijf voor een collega heel goede plezierige ervaringen:
Snel, adequaat en persoonlijk.

waij

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring

konden het prima regelen, snelle afhandeling

Ingrid

Handig

Beschrijf hier uw ervaring

Bedandbreakfast is een handige, overzichtelijke website waarop je meteen een goede indruk krijgt van locatie, indeling, prijs, afstand tot steden in de omgeving etc.

Scheepens

Beschrijf hier uw ervaring

makkelijk te zoeken watje wilt. Goede website

Ans en Ger Peters

De beste B&B van de wereld

Beschrijf hier uw ervaring

Ellie en Rene zijn fantastische mensen. Zij zijn hartelijk en behulpzaam. Het was wederom heerlijk om deze dagen bij hen door te brengen. De B&B is al jaren ons thuis als we in Nederland zijn en wij voelen het niet alleen maar praten erover als ons huis.
De B&B is een kleine villa voorzien van alle gemakken met o.m. een volledig uitgeruste keuken.
Grote klasse en wij zien er weer naar uit om terug te komen.
Hartelijk dank voor het fijne verblijf.

Prettige website!

Beschrijf hier uw ervaring

Gisteren voor het eerst via jullie een B en B gezocht. Werkt heel handig. Is duidelijk en overzichtelijk. Ik had snel een leuk plekje gevonden. En had daarna binnen 10 min reactie van de eigenaar.

Irma Zomerdijk

1e contact