Yvonne Pistorius

Duidelijk pagina

Beschrijf hier uw ervaring

Vind het fijn om hier een boeking te doen.
De website pagina is zeer gebruiksvriendelijk makkelijk en duidelijk

Heb duidelijke informatie gekregen

Anne

Prachtige B&B!

Beschrijf hier uw ervaring

Fantastische B&B! Zeer ruim en mooi ingericht appartement, aankomst met zelfgebakken appeltaart. Het tapasarrangement was geweldig, heerlijk genoten van een zelfgemaakte overvolle tapasplank wat... Fantastische B&B! Zeer ruim en mooi ingericht appartement, aankomst met zelfgebakken appeltaart. Het tapasarrangement was geweldig, heerlijk genoten van een zelfgemaakte overvolle tapasplank wat genuttigd kon worden in de grote jacuzzi. Ook het ontbijt was voortreffelijk! Kortom, heerlijke plek om naar terug te keren!

Cornelia Kwakkelstein

Handig en zeer praktisch!

Beschrijf hier uw ervaring

Je weet meteen of er wel of geen plek is en het werkt meteen en goed met reserveringen!

Nicole

Hier ga ik vaker boeken!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en overzichtelijke site. Voldoende foto's en reviews bij b&b om een reƫel beeld te krijgen.

Wil Zoons

Kleine vacantie vrblijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond een leuke Bedandbreakfast, heb gereserveerd maar ben nog niet geweest, dus kan daar nog niets over zeggen.
Maar de site is een prima optie om te zoeken.

Heidi Braam

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke beschrijving van de accomodaties

Edith Snelleman

Overzichtelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke en duidelijke website, communicatie gaat altijd erg snel

Irene

Onbetrouwbaar in de aangegeven beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had zorgvuldig een accommodatie uitgezocht voor midweek. Vervolgens geboekt, en kreeg een reactie van de eigenaren dat ze volgeboekt zijn.Dan heb ik helaas niet aan deze website

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Irene,
Beste Irene,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Ayla

Mijn mening

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond snel waar ik naar zocht, zonder moeilijke passages van de ene naar de andere pop-up