Annemieke

Prima site!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk en overzichtelijk. Mooie foto's. En een locatie op de kaart erbij vond ik erg handig! Geen verbeterpunten.

L Duiven

šŸ‘Toppie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vindt het goed dat je het moet terugkoppelen dat het eventueel al verhuurt was terwijl dit niet op de site te zien was.

Ineke van de Weijgert

Een fantastische website

Beschrijf hier uw ervaring

het is een heel duidelijke site en alles wijst zich vanzelf. ook zeer snel een reactie terug.

Ioana

Very good experience. Kind, prompt reply I really appreciate it,

Odette

Duidelijk site en vlotte reactie

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn om via jullie een B&B te boeken. Er werd door jullie vlot gereageerd op een aanvraag en ook het bij jullie aangesloten en door ons geboekt B&B reageerde vlot en vriendelijk

Cora

Aangenaam verrast

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het eerst de website bezocht en een kamer geboekt. De volgende keer kies ik een datum, verder niets, eens zien in welk plaatsje we dan terecht komen. Leuk vooruitzicht.

Ron Bakker

Als je een hotelovernachting zat bent !

Beschrijf hier uw ervaring

Sterke punten: op plaatsen waar je in de verste verte geen hotel kunt vinden kan je ideaal overnachten bij een b&b: gezellige gastheer/vrouw, heerlijk ontbijt en advies voor uitjes in de omgeving ! Verbeterpunt: lang niet iedere b&b beschikt over een keuken, dus als je meerdere dagen verblijft ben je verplicht 'buiten de deur' te (avond)eten terwijl het net zo gezellig is om in de b&b te eten.

Hans Vlielander

Super eenvoudig B&B boeken

eenvoudig duidelijk menu

Lambert van Mil

Duidelijk, uitgebreid en helder.

Beschrijf hier uw ervaring

Is goed bevallen, ga zo door.