J. de Groot

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De site is duidelijk en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Gaat per regio en dat scheelt in tijd en ook fijn dat je als je wat gevonden hebt, rechtstreeks contact hebt met de verhuurder.

Karin

Goede site om een leuke vakantieplek te vinden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb hier al vaker een paar keer een leuke vakantieplek gevonden. Reserveren is makkelijk en duidelijk.
Punten ter verbetering: geef ook de mogelijkheid om te selecteren op vaatwasmachine en open haard. Dan is de site een dikke 10 waard!

Snel geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

De website is zeer toegankelijk en reserveren gaat snel en klantvriendelijk.

D Elzinga

Super b&b

Beschrijf hier uw ervaring

Super service en toplocatie. Vlakbij het centrum

FIJN EN DUIDELIJK!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor mij de eerste keer dat ik de site gebruik. Alles is heel duidelijk, enkele gegevens invullen en je ziet meteen wat er beschikbaar is. En het reserveren gaat ook heel soepel.
Dus: een...
Dus: een FIJNE en DUIDELIJKE website.

Ouwehand

Prima bemiddeling

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is de 1e X dat we via deze site boeken en het is in 1x raak.

J.J. de Bruin

Degelijk en goed te benaderen site, met een groot gebruikersgemak.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed inzichtelijk en gemakkelijk te manoeuvreren van het ene adres naar het andere onderkomen.

Sonja Hooymayers

Genoeg keuze

Beschrijf hier uw ervaring

Sterke punten van Bedandbreakfast vind ik dat er goede foto's bijstaan, genoeg uitleg over de accommodatie en het contact rechtstreeks met de eigenaar gaat goed.

Leonie

Fijne bemiddeling

Beschrijf hier uw ervaring

Snel een leuke b & b gevonden naar onze wensen. Direct een mail ontvangen met hoe nu verder. Keurige afhandeling.