Roel

Handige website

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke website om een leuke b&b te vinden.

Intuitive website

Beschrijf hier uw ervaring

De website werkt heel eenvoudig, alleen zou ik graag bij het aanklikken van een locatie op de kaart, alleen die locatie te zien krijgen.

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Reserveren gaat makkelijk. Communicatie is eenvoudig.

Op zoek naar mooiste plekken

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne site om de meest bijzondere en betaalbare overnachtingsplekken te vinden. Keuzemogelijkheden zijn prima van kamertype, vorzieningen tot ligging. Daardoor is het gemakkelijk om een geschiekte... Fijne site om de meest bijzondere en betaalbare overnachtingsplekken te vinden. Keuzemogelijkheden zijn prima van kamertype, vorzieningen tot ligging. Daardoor is het gemakkelijk om een geschiekte overnachtingsplek te vinden. Jammer datvde gemaakte keuze verdwijn als ik voor een andere stad, regio of plaats gaat kiezen zodra ik steeds opnieuw de keuze moet maken.
Communicatie met de eigenaren is uitstekend. In minder dan 8 uur krijg ikmaltijd een antwoord op mijn vragen betreft het verblijfplek.
Jullie site voldoet aan mijn zoekopdrachten. Ga zo door. Groetjes, Jola

Geregelter Ablauf

Michael C.

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste keer dat we deze website bezochten om een B&B te zoeken in Nederland. Goede ervaring omdat de website duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is.

Willy

Super vriendelijk

Super telefonisch kontakt binnen 5 min

Anja

Overzichtelijk en ideaal

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer overzichtelijke site. Duidelijke omschrijvingen en foto's. Goede en duidelijke informatie! Handig dat de km afstand er bij staat. Ook handig dat er uitgebreide filters zijn! Ik heb geen... Zeer overzichtelijke site. Duidelijke omschrijvingen en foto's. Goede en duidelijke informatie! Handig dat de km afstand er bij staat. Ook handig dat er uitgebreide filters zijn! Ik heb geen verbeterpunten omdat ik alles vond wat ik zocht.

J. de Groot

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De site is duidelijk en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Gaat per regio en dat scheelt in tijd en ook fijn dat je als je wat gevonden hebt, rechtstreeks contact hebt met de verhuurder.