veel B & B 's

Foto s

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind dat de B & b 's vaak niet relevante foto s plaatsen. Belangrijk zijn de bedden en sanitair en daarna de omgeving.

Jolanda

Prettig

Werkt prima

Mathijs

Gemakkelijke boekingssite

Beschrijf hier uw ervaring

Je komt snel en gemakkelijk bij hetgeen je zoekt en je kunt dit goed vergelijken met andere bestemmingen en tevens de beschikbaarheid zien. En je krijgt snel antwoord van de B&B.

Ilse van den Bogaard

Overzichtelijk en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Het viel mij op dat jullie site overzichtelijk is en makkelijk om doorheen te ‘scrollen’. Voorzien van foto’s, regels van de desbetreffende BenB en handige tips + beoordelingen van eerdere gasten,... Het viel mij op dat jullie site overzichtelijk is en makkelijk om doorheen te ‘scrollen’. Voorzien van foto’s, regels van de desbetreffende BenB en handige tips + beoordelingen van eerdere gasten, wat het makkelijk maakt om te kiezen. Tot nu toe heb ik nog niks kunnen boeken, omdat nadat ik een bepaalde week had aangeklikt ik later van de host een berichtje kreeg dat ze of helemaal gesloten zijn ivm Corona of dat ze slechts 3 dagen van de door mij gekozen week beschikbaar waren. Het zou handiger/prettiger zijn als in de kalender al duidelijk is of en hoe lang de BenB beschikbaar is.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Ilse,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat fijn dat u een positieve ervaring heeft met het gebruik van onze website!
Maar wat ontzettend jammer dat u een aantal keer te...
Beste Ilse,
Maar wat ontzettend jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Het team van Bedandbreakfast.nl

Elly Mol

Fijne site om te zoeken

Beschrijf hier uw ervaring

ik vind de site duidelijk en het geeft me aan informatie wat ik nodig heb

de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn en direct contact met de verhuurder

Inge Ensing

Goed overzicht

Beschrijf hier uw ervaring

De website geeft een mooi overzicht van de kleinschalige overnachtingsmogelijkheden in NL. Mij valt op dat niet alle B&B’s die verschijnen na een zoekopdracht op datum daadwerkelijk beschikbaar zijn... De website geeft een mooi overzicht van de kleinschalige overnachtingsmogelijkheden in NL. Mij valt op dat niet alle B&B’s die verschijnen na een zoekopdracht op datum daadwerkelijk beschikbaar zijn op die datum. Dat heeft al vaak teleurstelling opgeleverd. Ook werken andere filters niet altijd goed.

Peet

Weekendje langs de Linge

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en duidelijke website.

fam. van Sonsbeek

Overzichtelijk

Overzichtelijke site.

Edith Millar

Super handig

Beschrijf hier uw ervaring

makkelijk, snel en handig zoeken naar voor jou de ideale B&B