SupersnelšŸ‘

Beschrijf hier uw ervaring

Een mail en een half uur later was alles geregeld

Cherie Alexander

I was looking to book accommodations for my son

G. Bergevoet

Blij met Bedand breakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

We kijken alvast van tevoren zonder bepaalde datum van vertrek om een verlanglijstje te maken en dat is soms moeilijk. Verder vind ik het super.

Alex

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring

Snel zieken op plaats gebird waar je graag wil verblijven.

Michel H

Moeilijke boeking

Beschrijf hier uw ervaring

Na een b&b gekozen te hebben wilden we boeken. Telkens kregen we de melding 'opnieuw proberen'. Uiteindelijk hebben we rechtstreeks geboekt.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Michel, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het niet lukte om een reserveringsaanvraag te plaatsen. Kunt u ons via het contactformulier op onze website benaderen met een nadere... Beste Michel, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het niet lukte om een reserveringsaanvraag te plaatsen. Kunt u ons via het contactformulier op onze website benaderen met een nadere toelichting, alsook met meer informatie over welke B&B het gaat? Dan kunnen wij dit nader voor u bekijken. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

J. Kiewiet

Aangeven eventueel tijdslimiet op aanvraag-reservering

1. reserveringsaanvraag gedaan
2. bevestiging gehad van aanvraag en vraag om bevestiging
3. om 00.19 uur zeer onvriendelijke mail gehad `met wilt u reserveren`...terwijl in de daarvoor ontvangen mail geen tijdslimiet was aangegeven.
4. dit kan mijns ziens vriendelijker door aan te geven dat na bv. 48 uur de aanvraag vervalt

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer Kiewiet, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u een mindere ervaring heeft gehad op Bedandbreakfast.nl bij het reserveren van een B&B. Kunt u via het contactformulier op onze... Beste meneer Kiewiet, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u een mindere ervaring heeft gehad op Bedandbreakfast.nl bij het reserveren van een B&B. Kunt u via het contactformulier op onze website aan ons laten weten over welke B&B het gaat en wat de precieze situatie is, dan kunnen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen? Alvast hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Geen reactie

Hoezo geen beschikbaarheid?

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben gisteren een reservering gedaan bij B&B Zin in Bergen en de data waren nog beschikbaar. Later kregen wij een bericht dat er geen beschikbaarheid was. Vinden wij erg jammer.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Anoniem, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn... Beste Anoniem, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven over welke reservering dit precies gaat? Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Het team van Bedandbreakfast.nl

Niels

Netjes en snel geregeld

Maartje H.

Super handig

Beschrijf hier uw ervaring

Hele fijne, handige en overzichtelijke site. Ideaal zoeksysteem, zeker omdat ik nog wat onbekend was met b&b's.