Mark

snelle reactie van B&B

Improbo

Goede duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring

Moest in een kleine plaats snel een overnachting regelen. Door snelle reactie op zoekopdracht is dat snel gelukt.

Edith

Duidelijke en heldere site

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie site om de juiste b&b te vinden.

anonymous

Wir haben kurzfristig zwei hervorragende B&Bs in den Niederlanden gefunden. Die Seite ist sehr übersichtlich mit großer Auswahl.

Gradje

Handig

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat ik graag overnacht op loopafstand van mijn bestemming overdag is de functie om met een kaartje te kijken hoe de B&B's daar rondom gepositioneerd zijn erg handig.

M. de Wit

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring

Een gebruiksvriendelijke site. Met wel een opmerking. Ik maakte het enkele keren mee dat aanbevolen b&b geen ruimte had binnen de vooraf opgegeven data, dat is jammer en kan beter.

Nelleke

Beschrijf hier uw ervaring

Site redelijk makkelijk, maar ik begrijp niet dat er nog een kamer te boeken staat, terwijl die niet te boeken is.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Nelleke,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl

Kamer toch niet beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb via de website voor een bepaalde nacht een b&b gezocht en gezocht en geprobeerd te boeken. Helaas kreeg ik van de eigenaar snel de amtwoord dat ze geen kamers beschikbaar had.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Eenvoudig zoeken

Duidelijk keuze menu,

Feedback

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site, veel aanbod, handige kaart met alle b&bs!