Jolink, Bernhard

Duidelijk en goed

Beschrijf hier uw ervaring

Onze eerste kennismaking met Bedandbreakfast.nl was direct een prima ervaring. Duidelijk en goed, zelfs wij (generatie net na WO 2) konden er prima mee uit de voeten.....
Ga...
Ga zo door!

Viola ten Berg

Fijne website met veel aanbod

Beschrijf hier uw ervaring

Als ik op zoek ben naar een bed & breakfast in Nederland, neem ik altijd eerst een kijkje op bedandbreakfast.nl. Er is veel aanbod met een duidelijke omschrijving, foto's en recensies.
Helaas...
Helaas geven niet alle eigenaren hun actuele beschikbaarheid door, dus het komt nog wel eens voor dat een B&B na het doen van een reserveringsaanvraag toch geen beschikbaarheid meer blijkt te hebben.

Aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Al meerdere malen een positieve ervaring.

Beunk

Top site bedandbreakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen 24 uur weet je of je kan reserveren bij een b&b van je keuze. Je hebt ook gelijk contact met de eigenaar over de afhandeling.

Boerenwijsheid

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruiksvriendelijke website, waarbij je snel een accommodatie kan vinden die aan je vragen voldoet.

EVAK Solutions

Searching Delft: 4/28 - 5/4/2020

Prettige website

Beschrijf hier uw ervaring

Kan altijd duidelijk vinden waar de leuke adressen zijn

Tiny

Uitstekende voorlichting via website

Snelle service

Zomaar een gast

Prima in te vullen app en vlotte beschikbaarheid in beeld

Ok

DvD

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring

B&B uitgezocht en geboekt via deze website. Is allemaal zeer vlot en goed verlopen.