L Stam

Overzichtelijk en uitgebreide informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Handig dat de aanvraag meteen naar de eigenaar van de bedandbreakfast gestuurd wordt.

B en B by Chantal in Almelo.

Super mooie lokatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een mooie,schone,gezellige plek. Pracht omgeving,perfecte gastheer!En dan ook nog een super Twents ontbijt!Wij komen hier zeker terug.

Linda

Zeer nette B&B, vlakbij Sneek

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben 2 prima nachten doorgebracht bij Sonja in Scharnegoutum. Je verblijft in een mooi 'appartementje' met eigen keuken, badkamer en woonkamertje. Alles is heel netjes en Sonja is zeer... Wij hebben 2 prima nachten doorgebracht bij Sonja in Scharnegoutum. Je verblijft in een mooi 'appartementje' met eigen keuken, badkamer en woonkamertje. Alles is heel netjes en Sonja is zeer gastvrij. Een heerlijk gevarieerd ontbijt wordt netjes langs gebracht. Het B&B is vlakbij Sneek, waardoor je met de auto binnen 7 minuten in het centrum bent. Een prima uitgangspositie om Friesland te verkennen.

petra wieringa

Met een paar klikken een weekendje weg!

Beschrijf hier uw ervaring

Een heel toegankelijke, duidelijke website, met complete informatie over de b&b van je keuze!

sjany versteeg

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

de site is erg duidelijk en alles wat je wilt weten kun je erop terug vinden, mooi vormgegeven en overzichtelijk, altijd fijn om even op te kijken

Jan-Willem

Mooie overzichtelijk site

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk zoeken en scrollen en duidelijk

Dick

Makkelijk gevonden!

Beschrijf hier uw ervaring

We moesten onze selectiecriteria even op een rijtje krijgen, maar dat lukte prima op de site en de bed en breakfast was toen snel geboekt! Let op; niet alle overnachtingen hebben een breakfast! Daar... We moesten onze selectiecriteria even op een rijtje krijgen, maar dat lukte prima op de site en de bed en breakfast was toen snel geboekt! Let op; niet alle overnachtingen hebben een breakfast! Daar kwamen we achter bij aankomst!

Marjan

Snel, overzichtelijk en gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke site waar je snel een b&b kunt vinden op locatie. Bij de reservering meteen een bevestiging per mail en daarna direct contact met de b&b eigenaar is wat mij erg aanspreekt, ideaal!

Xandra

Eerlijke en betrouwbare website

duidelijke website, overzichtelijk, gebruikersvriendelijk

Geerte

Review site

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een erg prettige site. Je kunt de b&b die je zoekt helemaal zo vorm geven als dat jij het wilt.