Henri peters

Accuraat en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Door het snelle verwerken en snel contact met de eigenaren was het snel en makkelijk boeken. Zouden het iedereen aan willen raden!!

H. Plompen

Goed onderdak

Beschrijf hier uw ervaring

Al jaren benut ik de site om overnachtingen te plannen tijdens mijn fietstochten door het hele land. Nog nooit viel een B&B adres tegen. Integendeel, heel verschillende maar steeds heel aardige accommodaties, een prima ontvangst en een heerlijk ontbijt.

K

Beoordeling

Herma Martens

Lekker snel en duidelijk

Nicole

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijke site. Goedkopere prijs vermeld dan op andere sites.
Minpuntje als je datum hebt ingevoerd dan komen er ook B en B’s te voorschijn die dan toch niet beschikbaar blijken te zijn.

sacha trimbos

Well arranged site

Hans

Informatieve site voor de leukste plekjes

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is zeer positief behalve het reserveringsformulier. Ik moest het 3 keer invullen alvorens ik het kon versturen. De laatse keer heb ik het zonder opmerkingen gedaan en toen lukte het pas.

Renate Toussaint - Toussaint Virtual Business Support

Alles prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk manoeuvreren binnen de website, te verhuren kamers goed beschreven, op de kaart goed en snel overzicht welke accommodaties beschikbaar zijn en welke niet. Ik ga graag weer bij jullie zoeken voor mijn volgende zakenreis.

anonymous

Duidelijke titel

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zou het handig vinden als je op de kaart aangeeft welke bedandbreakfast je wilt zien deze ook naar voren komt

anonymous

Goede en snelle informatie