Toegankelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

makkelijk in gebruik als je een accommodatie zoekt.
makkelijk in gebruik als je een accommodatie zoekt.
wat jammer was dat ik bij de zoekopdracht niet aan kon geven dat ik een B&B voor 6 personen zocht. Dat kan later in het filter wel, maar dat is een extra handeling.

Jet

Fijne manier om B&B te zoeken, ruime keuze.

Beschrijf hier uw ervaring

Heb nu een paar keer via deze site een B&B geboekt en het bevalt me prima

Wijbrans

Duidelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring

De site is duidelijk en compleet.
Er wordt goede info gegeven en het contact met de verhuurder kwam snel tot stand.

Mirjam

Duidelijk en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Volledige informatie met voldoende foto's, waardoor je een goed beeld krijgt.

Kies klik klaar

Beschrijf hier uw ervaring

Op internet was dit erg goed en snel te vinden.
Heel makkelijk te zoeken op mijn wensen.
Eigenlijk was ik na 5 minuten zoeken al klaar! En kon er geboekt worden.

Folkje Minnema

Kan nog beter

Beschrijf hier uw ervaring

Het filteren gaat niet soepel. In één keer meerdere opties aanklikken kan op 2 verschillende manieren? De kaart opent niet volledig. Omgeving niet optimaal kunnen bekijken op de landkaart. Soms geen... Het filteren gaat niet soepel. In één keer meerdere opties aanklikken kan op 2 verschillende manieren? De kaart opent niet volledig. Omgeving niet optimaal kunnen bekijken op de landkaart. Soms geen foto's van de bedden en dat is wel belangrijk. En soms te veel foto's van prullaria wat onnodig is.

lambrechts

Een opluchting als het om websites gaat

Beschrijf hier uw ervaring

Het was erg fijn om op de website van bedandbreakfast.nl te zoeken naar een leuke plek om te overnachten.

Dorien

Goede site

Beschrijf hier uw ervaring

Een goede en mooie site met hele mooie plekken om te overnachten. Duidelijk en makkelijk.

Esther

Super

Heel goed

Hans

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring

Prima website met goede zoekmogelijkheid en met vermelding van de afstand tot de gewenste plaats.