Bram

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring

Veel mogelijkheden en filters toe te passen om een B&B naar alle wensen te vinden

anonymous

Die Webseite ist einfach zu bedienen. Besonders gut gefällt mir die Suchmöglichkeit über die Karte. Auf meine Anfrage antwortete der Vermieter persönlich. Nachteilig ist aus meiner Sicht, dass es...

Inge

Een gemakkelijke manier om op erg leuke overnachtings plekken te komen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik gebruik steeds vaker Bedandbreakfast.nl. Ik heb op deze manier al erg mnooie en leuke accomodaties gevonden. Ook de verwerking van een boeking verloopt vlot.

Marian

Bijzonder snel

Beschrijf hier uw ervaring

Erg duidelijke site. Zeer snelle bevestiging.
Was nog nooit op deze site geweest maar heb hem nu onder mijn favorieten gezet.

anonymous

Tevreden over Bed and Breakfast !

Beschrijf hier uw ervaring

Een fijne site, zeer overzichtelijk met goede informatie. Zowel over de B&B's als zoek op kaart en meningen.

Els

Prima zoeksite

Beschrijf hier uw ervaring

Prima site om naar een B&B te zoeken in de locatie waar ik zocht.

Wat mij opviel was dat als ik op het B&B-speldje op de kaart klik, dat hij dan in de lijst wel naar de B&B gaat die het is, maar er staan 2 naast elkaar, dus ik moest alsnog kijken welke van de twee het was. Het zou misschien beter kunnen opvallen welke het is, of bij het speldje op de kaart de naam erbij verschijnen als ik erop klik.

Nina van Es

Bedandbreakfast.nl super handige website!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website. Heldere informatie. Goede zoekfunctie. Prima reactietijd van de website.
Een enkel puntje van verbetering: misschien beleid t.a.v. aanbieders die hun kalender niet up to date houden?

Smit

Snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring

B&B heeft een overzichtelijke site en duidelijke informatie. Superfijn.

Y SCHUIT

Quality time B&B

Beschrijf hier uw ervaring

Via Bedandbreakfast.nl een fantastisch plekkie gevonden om te overnachten bij Magchels plekkie in s'Gravendeel. Erg genoten van de gastvrijheid en alle luxe die er was. Een plekkie om zeker nog eens naar terug te gaan.

B&B Gasthuis Dille

Een aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Alles tip top in orde. Gastvrij en ook glutenallergie was geen probleem voor het ontbijt.