Aart Verhoef

Over het algemeen aardige gasten die via bedandbreakfast boeken

Iris van der Meer

Alleen maar goede ervaringen tot nu toe!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede keuze mogelijkheden, goed te overzien. Alles in orde.

Star

Zoek, boek & bezoek

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en adequate informatie; beschikbaarheid correct bijgehouden.

Just Martens

Top site om een goede B&B te vinden.
Maar wel even opletten voor het ontbijt.

Beschrijf hier uw ervaring

De site van Befandbreakfast vind ik mooi opgezet en redelijk overzichtelijk.
Lastig is dat wanneer je op de kaart een B&B aanklikt er een aantal B&B in beeld komen. Maar die je hebt geselecteerd is niet geaccentueerd.
Wat ook op valt dat je toch geregeld verblijven vind, waarbij het ontbijt niet is inbegrepen.
Dit is eigenlijk misleidend als de aanbieder zijn locatie als B&B adverteerde. Tip om deze te weren van jullie site, of een apart filter in de zoek functie.

C. Duerinck

Fijne site !

Beschrijf hier uw ervaring

Bedandbreakfast.nl is fijne site om een goede en betrouwbare B&B te zoeken. De site heeft verschillende zoekopties, waardoor je makkelijk de B&B vindt waar je naar op zoek bent.
We hebben al verschillende keren een B&B geboekt via Bedandbreakfast.nl en we hebben enkel goede ervaringen.

Corry

Snel en eenvoudig boeken

J Frietema

Zeer handig

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke zoekfunctie en alles is zeer overzichtelijk en duidelijk

J. van Mierlo

Helder en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De website is overzichtelijk en stuurt je meteen gericht door naar de plek waar je wilt zijn via de zoekbalk.

Annerieke Janssen

Geen reacties op mails

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 1 1/2 dag geleden een reservering gedaan, 2 keer een mail er achteraan gestuurd maar nog steeds niets vernomen.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste mevrouw Janssen,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Inmiddels hebben wij hierover ook mailcontact met u gehad. Ook heeft u inmiddels gelukkig een reactie van de eigenaar ontvangen naar aanleiding van het contact dat wij met de eigenaar opgenomen hebben. Onze excuses voor het ongemak!

We hopen u nog eens terug te zien op onze website.

Het team van Bedandbreakfast.nl

H. Bakker

Geen reactie gehad

Beschrijf hier uw ervaring

Ik probeer een boeking te doen maar heb nog steeds geen reactie gehad van de B&B. Uw site helpt me dus niets verder, is ook onbekenden of de accommodatie nog plek heeft.

Inmiddels rechtstreeks contact gehad met de verhuurder Molema in Buren. Tot mijn verbazing is de op uw site aangegeven prijs van 200 euro niet correct. Het bedraagt 350 euro. 200 euro is op basis van 7 nachten. Nogal misleidend. Ik zoek dus nog even verder.