jeanine rita

Ideale locatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B&B met een ideale locatie op loopafstand van station Den Bosch en de bezienswaardigheden. Ruime keuze aan restaurants in de buurt. Ook een kleine supermarkt op loopafstand.
Zolderetage met...
Zolderetage met uitstekende bedden, een kleine badkamer en koffie- en theefaciliteiten. Verzorgde inrichting. Midden in de stad maar heel rustig met zicht op een binnentuin.
Geen ontbijt. Het zou fijn zijn als er ook wat bordjes en bestek op de kamer aanwezig zouden zijn, als je geen zin hebt om buiten de deur te ontbijten.

Isolde Ketting

Gebruikersgemak

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zou graag 2 verbeterpunten willen aangeven, 1 pas opnieuw gaan zoeken wanneer alle voorkeuren zijn aangegeven. Nu gaat de site bij elke voorkeur bijvoorbeeld kamertype al zoeken ik zou het... Ik zou graag 2 verbeterpunten willen aangeven, 1 pas opnieuw gaan zoeken wanneer alle voorkeuren zijn aangegeven. Nu gaat de site bij elke voorkeur bijvoorbeeld kamertype al zoeken ik zou het handig vinden als dat pas gebeurd nadat ik meerdere voorkeuren heb aangevinkt en dan in één keer alle b&b te zien krijg die hieraan voldoen. 2 zou ik graag favorieten willen kunnen opslaan voor een volgende keer.

Cabri

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onze ervaring is dat wij via deze site altijd een mooie B&B kunnen vinden in onze prijsklasse !

J

Alles perfect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Echt verwen plek. Hier ontbreekt het je aan niks. De sauna een heerlijk extraatje.

Arends

Duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles duidelijkheid op een rij

Harry

Oplichterij

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de website kun je de periode invullen etc.
Dan komt er een prijs uit, en die staat ook in de reservering. Die wordt dan doorgestuurd naar de b&b-houder.
En die geeft doodleuk aan dat...
Op de website kun je de periode invullen etc.
En die geeft doodleuk aan dat de prijs meer dan een keer zo hoog is: geen €360 zoals in de reservering op jullie site, maar €700!!
Ik stuur dit ook aan de ACM, want dit is op zijn minst valse voorlichting, zo niet oplichterij. En daar is in de reisbranche veel over te doen, zoals iedereen weet. Slecht dit

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Harry,
Beste Harry,
Hartelijk dank voor uw feedback. Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. B&B's dienen te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op de presentatiepagina. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.
Het team van Bedandbreakfast.nl

HN

Geweldig

Supper geregeld

Marjolein

Beoordeling site

Prima,persoonlijke en overzichtelijke site

Jos

De B&B site voor veel keuze

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Groot aanbod in geheel Nederland en makkelijk om in contact te komen met B&B eigenaren

Bakker

Snel geregeld !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Weinig ervaring 1e keer !