Beauty88

Je aankoop wordt beschermd

Frauke Hamerlinck

Super snelle levering en producten met een goeie prijskwaliteitverhouding!

Samcie1602

Snelle levering.. Producten waren van goede kwaliteit, op twee concealers na. Het leek of de substantie van de twee concealers was gaan scheiden, waardoor er eerst een hoop vocht uitkwam. Ondanks...

Mariska

Erg leuke producten. Bestellingen worden snel verwerkt/verstuurd.
Afgelopen keer voor het eerst opgehaald op locatie en ook dat verliep erg soepel. Producten werden meegegeven in een leuk...

Marloes

Super website! Concealers in alle kleuren op voorraad en zelfs cadeautje bij besteding vanaf 15 euro. Gelijk besteld en nu afwachten tot morgen.

Website is overzichtig en fijn.
Jammer dat er maar 1 ophaalpunten is, zonder verzendkosten. Voor de rest top.

mursiiaee

Afschuwelijke ervaring gehad!
Ik heb 3 dagen geleden een bestelling gedaan van 2 concealers en heb tot op vandaag niks ontvangen terwijl ze zeggen voor 16:30 besteld morgen in huis.
Heb...

Reactie Beauty88:

Beste Mursiiaee,

Bedankt voor uw review en wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren!
Onze excuses voor de vertraging op je bestelling!
Laat ik beginnen met het goede nieuws dat uw zending vandaag zal worden afgeleverd!

Vertraging op een standaard levering kan helaas altijd voorkomen, helaas zijn wij ook afhankelijk van PostNL. Extra betaalde bezorgservice wat wij ook aanbieden voor aflevering (zoals bijvoorbeeld een avondlevering of extra vroeg afhalen) betalen wij (bij vertraging) ook altijd terug aan de klant, omdat dit een extra betaalde service is.

In dit geval betreft dit een standaard levering via PostNL, en zoals u wellicht heeft gezien hebben wij uw bestelling conform de voorwaarden op tijd verzonden op vrijdag, en normaal gesproken zou u het ook dus volgende dag in huis hebben. Het vervelende voor u is dat op maandag geen brievenbuspakketten worden geleverd.
Ik heb ook even de klantenservice contactgeschiedenis bekeken, en er is naar u voor zover ik kan zien niet kortaf gereageerd, maar een uitgebreide uitleg hierover gegeven dat na Hemelvaartsdag er vertraging bij PostNL was opgetreden.
"De wettelijke kosten" waaraan u refereert ging over het eventuele retourneren van uw zending.

We hopen u alsnog weer als klant te mogen verwelkomen!

Klantenservice Beauty88

Hamida

Snelle levering, goed verpakte artikelen en duidelijk en goede website. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Elisa

Fast and perfect shipping! You got what you see in the webshop!