Beauty Unlimited Amsterdam

Beauty Unlimited Amsterdam Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beauty Unlimited Amsterdam? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company283
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beauty Unlimited Amsterdam met 9.5/10. Gebaseerd op 283 ervaringen.
Ontvangst
Behandeling
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Uitstekend (10/10)

Persoonlijke behandeling.Gezellige sfeer.Zeer goede adviezen en behandelingen op maat.

Beveelt u de salon aan?Ja

Beauty unlimited is een fijne plek.iedereen die er werkt is aardig. jiska(de salonhoudster)is hartelijk, meelevend en heel professioneel.de behandelingen zijn altijd goed en effectief.ze gevent altijd goede adviezen,en kijken per behandeling wat er nodig is.ook krijg ik bijna altijd een monstertje mee naar huis.ik ga nergens anders mee heen.

Karin Baars
Karin Baars

Alles ging in overleg en zonder het gevoel dat je iets opgedrongen werd.
Lekker warm binnen.

Beveelt u de salon aan?Ja

Super leuke middag met mijn zus gehad bij beauty unlimited. we werden heerlijk verwend en kregen goed advies over onze huid en hoe deze jong en vitaal te houden. enorm gelachen en tegen elkaar opgeboden wie de meeste rimpels had en wie het mooiste resultaat na onze duo behandeling. we werden ontvangen met een kopje koffie en alles ging er heel gemoedelijk en zonder haast aan toe.

Simone byvoet
Simone byvoet

Heel leuk dat Kim snel schakelde en gauw doorhad wat ik bedoelde en met een top behandeling kwam

Top.

Ursula

Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Geen.

Beveelt u de salon aan?Ja

Zeer tevreden. goede prijs kwaliteit verhouding. erg vriendelijk personeel.

Ursula

Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Geen.

Beveelt u de salon aan?Ja

Zeer tevreden. goede prijs kwaliteit verhouding. erg vriendelijk personeel.

persoonlijk, vriendelijk, open, schoon

ga zo verder

Fijn, welkom, vriendelijk.

Marleen
Marleen

Vriendelijk, deskundig, gepassioneerd over het werk, kijkt naar de persoon en past behandeling/advies erop aan. Niets geforceerd, heel ontspannen. Goede produkten die hun werk echt doen.

Website online afspraak maken lijkt af en toe wat traag te reageren of er kan geen maand naar voren worden gepland. Die ervaring heb ik een keer gehad.

Beveelt u de salon aan?Ja

Ik kom al sinds enige tijd bij beauty unlimited en ik vind de salon heel erg prettig. de produkten en de behandelingen doen uitstekend hun werk en ik zie resultaat. de dames die er werken zijn deskundig en vriendelijk. ik ben er enorm tevreden over, hiervoor ging ik nooit naar een salon en nu kom ik steeds weer terug. :).

Katja
Katja

- bindweefselmassage en de lichttherapie! super

Beveelt u de salon aan?Ja

Ik kom al meer dan twee jaar regelmatig bij beauty unlimited en ik blijf steeds terug komen. jiska (ik heb de meeste behandelingen bij haar gehad) is echt een hele professionele vrouw die goed weet en aanbeveelt welke behandeling bij jou past. dit voor mij in tegenstelling tot andere schoonheidssalon's die je vaak maar het duurste aan willen smeren ;-) ik ben zelf vooral fan van jiska haar bindweefselmassage (daar is ze erg goed in) en de lichttherapie behandelingen. medik8 vind ik een fantastisch merk maar ook murad is heel erg fijn.

Loes

Leuk contact met de schoonheidsspecialisten, goede persoonlijke service, lekkere producten en goed advies. In vergelijking met andere schoonheidsalons meer resultaat qua huidverbetering. Goede prijs kwaliteit.

Mogelijkheden om afspraken in te plannen in de avonden.

Beveelt u de salon aan?Ja

Via een collega kwam ik bij unlimited beauty terecht. en ik had mezelf voor de feestdagen geen mooier cadeau kunnen geven. wat een feest 6 weken lang een uur lang relaxen, genieten en er nog knapper uit komen ook. er is niets meer te zien van mijn vermoeide huid met donkere kringen onder mijn ogen. ik sta elke dag fris op met een mooie stralende huid zonder mijn kleine lachrimpels. ik heb mijn moeder ook aangeraden een keer naar jullie toe te gaan en dat is misschien het mooiste cadeau. ik heb een hele lieve knappe moeder, maar het resultaat van jullie behandeling is verbluffend. mooi vooruitzicht voor mijn toekomst.

Loes

Mogelijkheden om afspraken in te plannen in de avonden.

Bedrijfsinformatie

Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam, de schoonheidsspecialist in Amsterdam Zuid (Rivierenbuurt/de Pijp). Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam is 20 jaar gespecialiseerd in gezichtsbehandelingen voor huidverbetering zoals de Microdermabrasie en Mesotherapie. Ook voor huidverjonging en anti-aging of een ontspannende gezichtsbehandeling zit u bij ons goed. Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam een compleet concept in Amsterdam Zuid! Kom langs voor een massage, pedicure, permane
Adres
Schipbeekstraat 11