Beauty Unlimited Amsterdam

Beauty Unlimited Amsterdam Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beauty Unlimited Amsterdam? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company283
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beauty Unlimited Amsterdam met 9.5/10. Gebaseerd op 283 ervaringen.
Ontvangst
Behandeling
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Bas
Bas

zeer vriendelijk en deskundig personeel in een mooie salon.

Beveelt u de salon aan?Ja

Voor de eerste keer voor een behandeling naar een schoonheidssalon. samen met mijn partner een geweldige duo behandeling gehad bij beauty unlimited. we voelde ons als herboren en met name goed geinformeerd door het uitermate vriendelijke personeel. echt een aanrader.

Sanne Krebbekx
Sanne Krebbekx

- Deskundig en eerlijk advies
- Persoonlijke benaderdering
- Volgen nieuwe ontwikkelingen in de industrie goed en passen dit toe in eigen salon

Het salon is wat klein, maar in het voorjaar gaat het salon verhuizen dus daar wordt wat aan gedaan.

Verder geen tips. Ga zo door!

Beveelt u de salon aan?Ja

Na slechte ervaringen bij andere salons ben ik bij toeval bij beauty unlimited terecht gekomen. en wat ben ik blij dat ik de stap heb genomen. ik ben jiska en talitha onwijs dankbaar voor de wijze waarop zij mij behandelen en helpen met het verbeteren van mijn rosacea huid. ruim een half jaar onderga ik maandelijks behandelingen, en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uit gezien. het is gezond en het straalt. ik ga met veel meer zelfvertrouwen over straat. .
bij beauty unlimited zijn de specialistes deskundig, met veel kennis over behandelingen en producten. ik kan een bezoek aan dit salon van harte aanbevelen.

Barbara Bregman
Barbara Bregman

Vriendelijk professioneel personeel en een mooie ruimtelijke salon met eenzelfde professionele uitstraling.

Beveelt u de salon aan?Ja

De website straalt dezelfde professionaliteit uit als de salon. zowel de ontvangst- als de behandelruimtes zijn ruimtelijk, mooi en netjes. als klant voel ik me meteen op m'n gemak en heb alle vertrouwen in de vakbekwaamheid van het personeel. ik kwam voor een eerste bindweefsel massage. deze behandeling voelde zo goed dat ik meteen besloot een kuur van 6 behandelingen in de volgende 1,5 maand te gaan doen. door de goede uitleg over diverse producten door eigenaresse jiska payet ben ik ook een aantal medik8 producten gaan gebruiken waardoor het effect van de behandelingen nog groter zal zijn. jiska beoefent haar vak als huidspecialiste met zichtbaar plezier uit. haar oprechte enthousiasme werkt aanstekelijk. ik kijk nu al uit naar de volgende behandeling bij beauty unlimited.

Eline van Doorne
Eline van Doorne

Specialist wist mij veel te vertellen over welke producten ik het beste kan gebruiken en wist veel te zeggen over de producten die ze gebruikte tijdens de behandeling.

Beveelt u de salon aan?Ja

Hele fijne behandeling en goed advies.

Veel kennis van de huid
Ik vind het fijn dat de producten natuurlijk zijn

Neee

Beveelt u de salon aan?Ja

Vriendelijke ontvangst, uitgebreide toelichting op eigen ervaringen op beautygebied en natuurlijk een heerlijke behandeling.

Odette
Odette
Beveelt u de salon aan?Ja

Hele fijne schoonheidssalon. erg professioneel en behandelingen altijd goed. zeker een aanrader!.

Charissa Griffioen
Charissa Griffioen

Nemen veel tijd voor je! Flexibel in afspraken inplannen . Heerlijke behandelingen.

Beveelt u de salon aan?Ja

Ik kom al geruime tijd bij beauty unlimited amsterdam voor gezichtsbehandelingen en ben tot op de dag van vandaag super tevreden! ik heb een erg gevoelige huid en de dames hebben veel tijd gestoken in het uitzoeken welke producten passen bij mijn huid tijdens de behandelingen. daarnaast geniet ik elke moment elke keer weer van de gezichtsbehandeling. conclusie mijn huid is een stuk rustiger en ziet er veel beter uit. ik ben blij en ga weer met veel zelfvertrouwen de deur uit. dank je wel jiska, kim en thalita!.

Sophie
Sophie

De persoonlijke betrokkenheid en het onthouden van vorig me gesprekken/ behandelingen.

De uitstraling van de salon kan wat vernieuwender zijn, maar dat gaat helenaal goed komen in het nieuwe pand.

Beveelt u de salon aan?Ja

Mijn ervaring bij jullie is super goed, daarom kom ik ook steeds terug. het advies is heel persoonlijk en tegelijkertijd deskundig. jullie nemen de tijd voor me om alles goed uit te leggen, en geven ook opties aan wat ik nog meer kan doen om mijn huid te verbeteren buiten de producten om. fijn om bij jullie terecht te kunnen..

Astrid Van Den berg
Astrid Van Den berg

Blijf vooral zo doorgaan

Beveelt u de salon aan?Ja

Vriendelijk , hygiënisch , deskundigheid, ze nemen de tijd voor je en rafel het niet af, ik zelf ben zeer tevreden ?.

Aggie
Aggie

De tijd die er genomen werd om mijn huid te beoordelen.

Een ontspannende ervaring.

Bedrijfsinformatie

Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam, de schoonheidsspecialist in Amsterdam Zuid (Rivierenbuurt/de Pijp). Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam is 20 jaar gespecialiseerd in gezichtsbehandelingen voor huidverbetering zoals de Microdermabrasie en Mesotherapie. Ook voor huidverjonging en anti-aging of een ontspannende gezichtsbehandeling zit u bij ons goed. Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam een compleet concept in Amsterdam Zuid! Kom langs voor een massage, pedicure, permane
Adres
Schipbeekstraat 11