Ontvangst
Deskundigheid
Huidadvies
Uitstraling salon

Vera

Leuk en warm ontvangst. Goede en eerlijke intake om te kijken welke behandeling echt passend is. Er werd tijdens de behandeling duidelijk verteld wat ze deed. Na de behandeling goed advies gehad. Ik...

Specialistisch en professioneel, goede kennis en fijne behandeling.

Een fijne salon waar ik graag kom en blijf komen. Super aardige en persoonlijke behandeling, een goede sfeer, de dames hebben er zin in. Mooie producten, geweldige behandelingen. Niets te klagen.

Er zijn nog veel meisjes in opleiding momenteel (vandaar de deskundigheid op goed), maar toch loopt het allemaal best soepel:) Keep it up.

Eindoordeel: tussen goed en zeer goed, kan ik helaas niet aangeven bij de sterren

Eigenlijk alleen de akoestiek in de ontvangstruimte... Als er 2 klanten zijn is het wel erg rumoerig. Maar ik weet niet zo goed hoe dat te veranderen?

Marit

Ik heb een gezichtsbehandeling van Jiska gehad. Ze heeft veel kennis en helpt je graag verder. Bij Beauty Unlimited wordt je van A tot Z geholpen!

Marieke

Ik ben heel tevreden over de cryotherapie die ik hier heb gedaan. Na 7 buik-behandelingen ben ik 13 cm bij mijn buik kwijt! En bij m'n taille ook 10 cm. Weliswaar ben ik tevens verder gegaan met...

Arina Tsoy

Heel tevreden

heel goede specialisten.

Ik vind alles is uitstekend!

Hester

Super professioneel, prettig, aardige mensen, fijne sfeer. Heel goede behandeling. Echt een aanrader!

Zeer professioneel

Heel erg gezellig!! Lekker ontspannen, ze zijn heel erg vriendelijk, goed advies en allerbelangrijkst goed resultaat.

Kirsten

Erg vriendelijk personeel en erg professioneel. Een heerlijke behandeling gehad met goed advies. Zeker een aanrader! Ik blijf hier terugkomen.

Rianne

Super, tot nu toe na drie behandelingen al een grote huidverbetering!

- klantgericht
- goed advies gericht op eigen huidproblemen

Meer beschikbare ruimte voor het maken van afspraken

Lilian

Top.

Leuk personeel, goede service, gezellig en ook goed advies..zonder verkooppraatje, maar wat echt bij jou past.