Huidadvies
9.5/10
Behandeling
Uitstraling salon

Pinar

Goede ontvangst, perfecte uitleg wat ik kan verwachten je wordt goed op je gemak gesteld. Zag goede resultaten na de eerste behandeling. Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Cindy legt alles goed uit en stelt je op je gemak en neemt goed de tijd voor je. Ben 2 keer geweest en het voelt heerlijk ontspannen aan.

N.v.t

Emelle

Vooraf werd mij niet verteld hoelang de behandeling duurt, hierdoor waren we voor mijn gevoel erg snel klaar. Verder heb ik een goede ervaring met de schoonheidspecialiste, kon mij goed uitleggen...

Ik ben behandeld door Kim, erg deskundig en weet waar ze het over heeft.

Bij het advies voor een bepaalde behandeling, ook vermelden hoelang deze behandeling duurt.

Mijn vriendin komt hier vaker langs en zodoende was ik erg nieuwsgierig en heb een afspraak gemaakt, vooral omdat ik een huidprobleem heb. Ik werd dermate vriendelijk ontvangen en de intake was zeer...

De specialist wist ontzettend veel te vertellen en met name over mijn huidprobleem waarmee ik de salon op hebt gezocht. Ik heb nu twee behandelingen gehad met heel veel resultaat.

nvt

Uitstekend!

Alles

Romi

Ik kom al vier jaar bij Beauty Unlimited en er is altijd een hele professionele en rustige sfeer, erg klantgericht en prettig!

Rust, professionaliteit, erg comfortabele stoelen inclusief dekentjes (nooit koud!), ontspannen sfeer, heel schoon.

Vik

Zeer kundig en rustgevende behandelingen met zichtbaar resultaat.

- rustige omgeving
- tijd om te beslissen

- meer vestigingen :)

Bindweefselmassage; deskundig gedaan rekening houdend met gevoeligheid van cliente, met een mooi eind resultaat!

deskundig, professioneel

heb ik niet

Doneal

Mijn moeder en ik werden erg warm verwelkomd en er werd ons ook direct gevraagd of wij iets te drinken wilden. Ik was er erg onder de indruk van, want dat gebeurd niet bij alle salons. Hierdoor had...

Ze geven goede tips en vertellen duidelijk over de producten die zij verkopen en die misschien handig kunnen zijn voor jou.

Zeer correct en discreet. De specialist is uitermate vriendelijk, zorgt voor een 'warm' contact gedurende behandeling.

De specialist vertelt het verhaal niet mooier dan het is, dus eerlijk en betrouwbaar. De specialist komt erg deskundig over.

Ik kan hier niets bedenken.

Esther

Mooi Salon, goede en lieve specialisten en altijd goed advies.

Het sterkte punt is dat de specialisten echt betrokken zijn en het optimale er uit willen halen voor mij. Zowel in behandelingen als in productkeuze.