Ontvangst
9.5/10
Deskundigheid
Productadvies
Uitstraling salon

Heerlijke ontspannende duo behandeling gehad met mijn dochter. Zeker voor herhaling vatbaar!

Professionele uitstraling en prima kennis van zaken.

Tafel met stoelen in de ontvangstruimte, met wat leesmateriaal.
Het is nu erg steriel.

Charlotte

Heel erg fijn. Ik word altijd vriendelijk ontvangen door Kim met een kopje thee, er is ruim de tijd voor de behandeling en ik heb nooit het gevoel dat we moeten opschieten omdat de volgende klant op...

De communicatie is heel erg goed. Tijdens de behandeling wordt alles netjes uitgelegd en ik voel me erg op mijn gemak

Heel fijn dat jullie meteen bevestigingsmails sturen na het maken van een afspraak, alleen de icoontjes van de verschillende social media kanalen zijn niet in een lijn en het zou fijn zijn als jullie je telefoonnummer + adres in deze mail (en klikbaar maken) willen zetten: zo wordt contact opnemen nog makkelijker.

Jess

Great experience - have had one treatment so far (out of 3). Skin already feeling more hydrated from products they recommended. I look forward to seeing the improvement in my skin in 6 weeks time :)...

Chris

Ik heb het bezoek over het geheel als goed ervaren. De behandeling die je huid hydrateert vond ik wel goed. Na de behandeling voelde mijn huid minder droog. De dieptereiniging vond ik uiteindelijk...

Het geven van adviezen is goed. Ze gaan ver in over hoe je dagelijks je gezicht verzorgd en geven tips en ook wat je beter niet kan doen. Daarna werd er gekeken wat de beste behandeling is.

Weinig aan toe te voegen.

Een zeer deskundige behandeling in een relaxte setting

Een deskundige intake en daarna een uitstekende en relaxte behandeling. Daarna nog zowel goed mondeling als schriftelijk advies gekregen over eventuele vervolgbehandelingen.

nee

Sanne

Er hangt een hele fijne, ontspannen vibe bij Beauty Unlimited. Het ziet er mooi uit, een fijne ontvangst en de behandeling was zalig. Echt een cadeautje!

Jiska is heel kundig en super professioneel. Ze werkt met mooie apparatuur en producten.

Mijn eerste keer in een beautysalon, dus je zou kunnen zeggen dat ik geen vergelijking heb, maar
dat doet niets af aan het feit dat ik de behandeling heel fijn vond (er was ook meteen een...

Ik zou even niet weten wat.

Was wat mij betreft allemaal heel goed.

Een Beauty salon waar de planning klopt, geen gevoel vast haast of uitlopende afspraken. Erg fijn! Een grote diversiteit aan behandelingen en producten.
Ook opvallend, bij het vragen naar...

Uitstekende wenkbrouw deskundigheid! Een kunst waarvoor ik vanuit de Baarsjes kom fietsen! Grote diversiteit aan verzorgende én verbeterende diensten / producten.

Wellicht leuk als de klant zijn/haar eigen muziek kan inpluggen tijdens de behandeling? Leuk voor de afwisseling voor de schoonheidsspecialisten, en ik ben nog niet eerder tegen gekomen.

De website heeft zeer veel informatie, maar de navigatie mag iets gebruiks vriendelijker. Zeker met het plannen van afspraak online had ik niet echt door welke fast facial ik had geboekt.

De mensen die er werken zijn onwijs vriendelijk, oprecht, geinteresseerd en geven altijd goed en eerlijk advies. Wat ik fijn vindt is dat ze altijd doorvragen, niet alleen advies geven over...

Werken met fijne, goede producten. Oprecht, geinteresseerd,

Nvt

Warme ontvangst. Uitstekende behandelingen door zeer deskundige schoonheidsspecialistes. Blij met alle tips en adviezen die ik heb mogen ontvangen. En het is er nog gezellig ook!

- productkennis
- variatie aan behandelingen
- deskundigheid schoonheidsspecialistes

Ik kijk uit naar de nieuwe locatie!