Huidadvies
9.5/10
Behandeling
Uitstraling salon

Arina Tsoy

Ik heb een geweldige Indruk over Beauty Unlimited Amsterdam. Ik krijg ongeveer 3 Jaar een verschillende gezichtbehandelingen en ben zeer tevreden met de resultaten. Het personnel is zeer ervaren,...

Ik ben zeer tevreden over de behandelingen die Kim heeft uitgevoerd. Zij is een ervaren specialist. Na haar advies heb ik zichtbaar resultaat op de huidconditie van mijn gezicht.

Verschillende zuurstofbehandelingen gehad. Personeel is deskundig en luistert naar wat jij graag wilt.

Erg vriendelijk en professioneel personeel.

Rita

Vandaag weer een RF behandeling gehad van Kim. Een behandeling van haar is elke keer weer ultiem verwenuurtje. Mijn huid knapt er zichtbaar van op. Kim is niet alleen erg deskundig, maar ook erg...

Deskundigheid en klantvriendelijkheid

Zeer kundig en vriendelijke specialisten!

heel veel kennis en geduld om uitleg te geven

marcia

Professioneel advies van Brit, iemand die ECHT luistert en klachten serieus neemt en een plan van aanpak heeft. EINDELIJK!!!

deskundig, professioneel, goede persoonlijke adviezen, beter dan n 'normale' schoonheidssalon

De cold laser behandeling was heerlijk en een prachtig resultaat.

Het totaalplaatje klopt.

Deskundige specialisten.

Mijn behandeling is de cryotherapie van de onderkin, bij Chelsea. Dat gaat heel prima! De ontvangst, intake en omgeving zijn prima. De eerste minuten cryolipolyse zijn een beetje oncomfortabel, maar...

Goed parkeren, prettige ontvangst, heldere en realistische uitleg. Behandeling is 'goed te doen'!

Dit was mijn eerste ervaring met een huidbehandeling en het is me goed bevallen. Ik ben goed geĆÆnformeerd en heel vriendelijk en professioneel behandeld. Erg fijn!

mirjam woelders

Heel professioneel , goede uitleg gekregen van Chelsea en erg blij met het resultaat van Microdermabrasie.