Beauty Unlimited Amsterdam

Beauty Unlimited Amsterdam Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beauty Unlimited Amsterdam? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company283
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beauty Unlimited Amsterdam met 9.5/10. Gebaseerd op 283 ervaringen.
Ontvangst

Personeel is professioneel.

meer Acties aanbieden.

Score voor Beauty Unlimited Amsterdam:4/5
Beveelt u de salon aan?Ja

Unlimited service met een smile.

Evelien van Altena
Evelien van Altena

Zeer sterk vind ik de aandacht voor vaste klanten. Jiska zorgt ervoor dat er aanbiedingen zijn voor vaste klanten en laat daarmee zien dat zij investeert in mensen en graag mensen aan zich bindt. Dit past volledig bij het beeld dat ik van een goede, deskundige salon heb en maakt dat ik mij ook graag verbind aan Beauty Unlimited.

De website is ok maar in het echt is Beauty Unlimeted geweldig!

Beveelt u de salon aan?Ja

Jiska zet met haar salon en haar fijne team van enthousiaste dames , inderdaad onbeperkte schoonheid neer. ik ervaar een bezoek aan beauty unlimited als een feest. in een proffesionele salon met mooie producten en behandelingen, is de ontvangst hartelijk en warm. altijd is er tijd voor een praatje en uiteraard voor deskundig advies. jiska is het mooiste visitekaartje van haar bedrijf: een stralende dame die voor mij het voorbeeld is van hoe je mooi en natuurlijk (iets) ouder kan worden! met haar producten en behandelingen is dit goed mogelijk en dat maakt dat ik graag een afspraak maak bij deze salon..

Daantje
Daantje

Kennis

De site was in eerste instantie heel vol. Veel tekst. Nu al verbeterd. Ik haak vaak af als er teveel tekst staat. Wel fijn dat alles zo goed beschreven is.

Beveelt u de salon aan?Ja

Een hele tijd geleden had ik ontzettend veel behoefte aan een lekkere gezichtsbehandeling. ik typte "schoonheidsspecialist" in en plop, daar stond beauty unlimited bovenaan de zoekpagina. ik ging erheen en voelde me meteen thuis. ik werd vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en vertelde mijn zoekverhaal. ze vertelde dat haar vriend dat goed had geregeld voor haar en vertelde over haar verhuizing naar amsterdam. wat een leuke vrouw! .
na mijn bezoek voelde ik me heerlijk, ging met priori en medik spullen naar huis en heb het meteen aan mijn vriendin annette getipt. ook zij blijft met veel plezier gaan. .
ik ga niet vaak, maar vind het echt een uitje! de fruitzuurpeeling in de winter doet ook wonderen! .
kortom: heerlijk genieten!.

Diana Menger
Diana Menger

Heel professioneel allemaal, ook hele goede producten, een aanbeveling!!

nee

Beveelt u de salon aan?Ja

Goede ontvangst, heel professioneel allemaal, ook de producten zijn heel fijn.

Ouafika
Ouafika

- De specialistes zijn ontzettend sympathiek en begripvol
- Ze zijn geduldig en proberen je tevreden te stellen

Het zou fijn zijn als jullie ook laser ontharen zouden doen, want dan zou ik dat namelijk bij jullie doen

Beveelt u de salon aan?Ja

De eerste keer dat ik een afspraak had, werd ik vriendelijk ontvangen met een warme welkom. bij de intake gesprek had ik eindelijk echt het gevoel dat er echt naar me geluisterd werd. daardoor voelde ik me ook op mijn gemak bij de behandeling. de behandeling zelf was fijn, en uiteraard met mijn favoriete murad producten. ik heb goed advies gekregen over de behandeling en producten van murad ( die heb ik daarna gekocht bij haar) .
kortom; een heerlijke behandeling gehad, echt een aanrader!.

Eve
Eve

Productkennis en diversiteit aan behandelingen.

Beveelt u de salon aan?Ja

Professionel salon met modernste apparatuur op goed bereikbare locatie. ik kom hier iedere keer weer terug!.

WvB
WvB

Goede uitleg, goed advies voor behandeling en producten. Prettige gastvrije sfeer.

De folder met vaste klanten aanbiedingen is alleen duidelijk na uitleg

Beveelt u de salon aan?Ja

Erg fijne photonlaser kuur gehad die een boost heeft gegeven aan mijn nu toch echt verouderende huid. de dames zijn erg prettig en deskundig. ik heb mijn volgende kuur al geboekt!.

Marieke
Marieke

Persoonlijke aandacht, advies en nazorg

Beveelt u de salon aan?Ja

Beter een goede buur dan een verre vriend! dat gaat in het geval van beauty unlimited zeker op! de behandelingen worden met aandacht en zeer professioneel uitgevoerd met een gedegen nabehandeling via de app. of zoals het met een goede buur gaat wordt er bij het groeten op straat nog even snel een huidadvies gegeven! jullie zijn top!.

Uitstekend (10/10)

Je krijgt waar voor je geld.
Super goed advies!!
Ga zo door !!!

Heerlijk.
betrouwbaar.
veel nieuwe producten / goed advies.
ze nemen de tijd voor je.

Mariam
Mariam

Super ervaren allemaal ! Goede producten

Zeker geen verbeterpunten !

Beveelt u de salon aan?Ja

Ik kwam eind augustus terug van vakantie , ik had toen een hele erge allergie gekregen op mijn gezicht ,dus ging ik daarvoor naar een schoonheidspecialist (geen beautyunlimitedamsterdam) en die raadde mij aan voor een fruitzuur peeling te doen .. en in herinner mij dat het in die week 30-32 graden was hier in nederland . dus ik had die peeling gedaan, en tot mijn schrik toen ik eenmaal thuis aankwam hoe erg mijn gezicht was veranderd , ik had overal bruine en rode vlekken , ik belde mevrouw op en vertelde wat er was met mijn gezicht. die zei tegen mij ; je moet elke dag je gezicht scrubben , argan olie smeren en een spf ! ik deed dat , weken gingen voorbij en mijn gezicht was zo veranderd , ik kreeg alleen maar puisten , had een super grote vlek boven mijn lip door die fruitzuurpeeling . dus ik was eerlijk gezegd heel bang om naar een andere schoonheidsspecialiste te gaan. maar dat vlekje boven mijn lip werd steeds donkerder , dat mensen zelfs dachten dat het een stift afdruk is ... ik ging dus opzoek naar een goed betrouwbare schoonheidssalon , en ik kwam terecht bij beautyunlimited . ik maakte daar gelijk een afspraak , eenmaal daar aangekomen , ze boden mij bij aankomst wat te drinken , super vriendelijk. voor we begonnen met de behandeling , had ik eerst alles aan de schoonheidsspecialiste uitgelegd en die gaf me goede tips , en vertelde me wat er mis is gegaan met mijn vorige behandeling bij die ene schoonheidssalon. ik ben in totaal 2 keer geweest voor een behandeling ( microdermabrasie) en na de 1e keer was mijn vlek een soort van weg !! dus toen ik voor de 2e keer ging , ging ik super blij naar hen toe ! en ja hoor na de 2e behandeling met 2 weken was mijn vlekje he le maal weg !! ik heb een top ervaring met deze beautysalon !.

Bedrijfsinformatie

Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam, de schoonheidsspecialist in Amsterdam Zuid (Rivierenbuurt/de Pijp). Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam is 20 jaar gespecialiseerd in gezichtsbehandelingen voor huidverbetering zoals de Microdermabrasie en Mesotherapie. Ook voor huidverjonging en anti-aging of een ontspannende gezichtsbehandeling zit u bij ons goed. Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam een compleet concept in Amsterdam Zuid! Kom langs voor een massage, pedicure, permane
Adres
Schipbeekstraat 11